Mitt 2012...

Publicerad 2013-01-01 02:50:00 i Mitt liv,

Jag har verkligen inte bloggat mycket det här året men nu känner jag för att skriva om mitt år. 
 
Mitt år började rätt dåligt med sjukdom, viktminskning, fick inte äta och jag hade ingen ork. Det fanns fortfarande bra saker som mina vänner, Chuck och min familj. Sedan konfirmerades jag också och det var något av dom två jobbigaste veckorna i mitt liv, även om att jag fick en underbar vän utav det.
I mitten av sommarlovet kom dock vändpunkten, jag operade bort den sjuka delen av min tarm och började må bättre. Jag började gå upp i vikt, började skolan och orkade så sjukt mycket mer. Sen så var jag också på en träff för tonåringar med min sjukdom som var så sjukt roligt och lärorikt, det fick mig att känna mig mycket mer bekväm med min sjukdom.
Dom senaste tre månaderna av året har varit awesome, har fått massa nya vänner, världens bästa pojkvän som förgyller mina dagar,  och jag har bara varit allmänt glad och nöjd med livet. Andra bra saker jag har fått ut av året är faktiskt att jag har utvecklat min nivå på tecknandet och målandet, jag har upptäck massa ny underbar musik, har höjt mina betyg och jag är så nöjd med att jag har klarat mig igenom den enorma motgången och blivit en starkare människa. Så som summering kan jag bara säga att året började skit men blev bra mot slutet med massa underbara nya vänner, och 2013 ska blir så mycket bättre!
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-01-07 23:50:04

*SVAR:* visst! :)

Postat av: malin

Publicerad 2013-03-09 14:27:02

fin blogg! Kika gärna in på min och säg vad du tycker! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela