Heart Chat Bubble

James McAvoy

Han är så söt! Fast han är ju inte snygg, men han är så osnygg så att han blir snygg!
Försökte kolla på filmer han varit med i igår, men alla förutom Penelope sög. Haha. Eller ah, jag orkade liksom
inte kolla på Narnia... Hah ;p

Testilitest

JAG SOVER: för lite på vardagar för mycket på helger.

MIN FRITID: flöjt & 14 teveserier...
OM SEX MÅNADER: är det maj.
JAG SAMLAR PÅ: Pantburkar & toalett rullar.
JAG BLIR GLAD AV: Folk som bryr sig om mig & lägger märke till mig. Bl.a.
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Folk vars grammatik suger... Nä vänta, det är deras problem ;)
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Olles röda äpplen! 


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:
Ingen.
GILLAR DU GOLF: JAG ÄGER PÅ GOLF! Fråga Simon ;)
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En massor.
VAD HAR DU NU: triisssst.
SENASTE FILM DU SÅG: Halva The Runaways, fast den sög.
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: Att jag inte har någon bok att läsa! Och att mina pärlor inte kommit än :/
VARFÖR: För att jag gillar att läsa? Och har slut på svarta & vita pärlor.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 11 över 7. Sväär bruur.
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: Klart, mjölk & havrefras.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: A
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : Haha nej.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Jag tittar inte på tv! Men The Big Bang Theory.
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: neee.
HUR SVARAR DU I TELEFON: I min mobil: Hej.

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: Mina pärlor kommer, jag hittar en bok att läsa, 22/12, jul & när jag får en bättre kamera.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Det är redan kväll ;)
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Vara med Correeennnn efter skolan ;d
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: Kommentera någons grammatikfel.
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: Pääärla
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: Något med juridik.
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: Uppsalaaa
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: Haha nej :))
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!! Om det är stora laxar!! (inside joke).
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: KLART SOM FAN !! 
NÄR GRÄT DU SENAST: igår eller i förrigår.
PRATA ELLER VARA TYST: Vara tyst.
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: Mellan sommar och höst typ.

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: Klart jag gör? Haha.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: Köpaaa Canon EOS 550D
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: Skummtommtar. Och kusinerna!

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: a.
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: Haha nej-
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: Ne
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: Inte ens nästan.
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON: 13, eller senare om jag läser.
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: dom jag inte borde göra det på.
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: en gång "på riktigt".
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: mah bros!

Lost in you

Three Days Grace <3

Naglarrr

Knäppa bilder, men :)
IMORGON SKA JAG SE PÅ TINTIN!!! :D Fast ska till tandläkaren också... Kul ;)