Heart Chat Bubble

Orkaaaaaaaaaaa

Orkar inte blogga, seriöst. Det är så triiist! Iaf gick det bra idag på flöjt avslutningen. Typ. Jättesexig bild. Ohyeah.

Red label love

Hahaha jag gick loss på Corre med tejpen... :D

Väldigt bra!

Tydligen gick det väldigt bra på so-provet. Som om jag förväntade mig något annat ;)

Im better off alone

Laaaaaaaaaaaack. Ch131 funkar inte... Nu ska jag duscha sen kanske jag hinner se klart Tru Calling, hihihi.

Horror


Fina Mick <3
Fick värsta rycket igår och laddade ner Moonlight, nostalgi-feeling ! Mick är så heeeeeeeeeeet!!!!!!!! Älskar serien mer nu än jag gjorde då. Hihihii. Men nu måste jag kolla. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Moonlight

Mick St. John <3

Freak me


Fyfan vad jag längtar tills i sommar!

Vill ha

1826,00

NEAT NEAT NEAT


Bra kvalite! Äcklig dag :3

Why do I love you


Fina moln.

Tru Calling

Fett bra det är!

Tears don't fall

Nu ska jag duscha. Pusshej.

NAGLAR

Jättetrista men men :)

Lillsjön


Bäst dag imorgon

Om inte jorden går under ;)
Stan med Kattis & Corris, sen tjejmiddag hos Moa med Ida, Ollis, Corris & kanske Danii. FETT AWESOME. Puss.

Storsjön - bildbomb


Trevliga klasskamrater man har

Några trevliga elever på skolan har tagit Alla Converse skor och ställt upp dom, knutit ihop några, för att ta kort. Jättesnällt för dom knöt upp skosnörerna och la självklart inte tilbaka dom på sin rätta plats. Vittrabarn i mitt <3

The All-American Rejects

Tyson Ritter är yummy.
People think I've stopped lying. ...I've just gotten better.

Caught In A Trap

Hej.
Itunes i mitt hjärta.

John Tucker Must Die

Neeeej. Den slutade inte alls som jag ville att den skulle ;( Dum film. Scott... :(

fail <3

duktig hon är på att stava!!!

Foreign Affairs

fina vänner <3

Jag är en bläckfisk


lösnaglar


Would it matter?

Nu ska jag se film. Igen. Filmnarkoman..? Shutterisland tror jag. Eller I am Number Four. Vi får seeee. Puss.

GE MIG

Vill haaaaa :''''(

Never Surrender

Idag skare regna :'''( Har INGET att göra. Eller jo, har jag nog. Men inget jag orkar göra :( Slappdag.

Filmtime!

Tänkte se Red Riding Hood, och kanske Shutter Island sen. Btw så har jag lösnaglar idag. Fett sexy. Fan vad jag saknar att åka skidor förresten :((( Vill ha snö... Haha fett wierd jag är <3 Puss.

Mihiihihihi

Jag har seriöst problem. STORA PROBLEM. Han är så jääävla snygg & gullig så jag tror jag dööör! Måste prata ut... Ah som om. FML

Fast, nm. Om du inte faktiskt göre.

Maneater

Old pic.
Fuuunderar på att klippa mig... Fettskönt med kort hår på sommaren, och för att mitt hår är så jävla slitet D''': Men vet inte... Snyggare med långt hår... :'''( Apro på ingen kan jag inte sluta tänka på honom. Ihihi. Puss.
She'll only come out at night
The lean and hungry type
Nothing is new, I've seen her here before
Watching and waiting
She's sitting with you but her eyes are on the door
So many have paid to see 
What you think you're getting for free
The woman is wild, a she-cat tamed by the purr of a Jaguar
Money's the matter
If you're in it for love you ain't gonna get too far

Oh here she comes
Watch out boy she'll chew you up
Oh here she comes
She's a maneater
Oh here she comes
Watch out boy she'll chew you up
Oh here she comes
She's a maneater

ma crew


Repro

Fett random, kände för att fota lite hehe <;

Mina bilder från igår...


BÄSTA DAGEN EVAAH


MOA KOMMER HEM SNART!!!11!1oneone

5 dagar kvar ♥
Söta jäveln <3

FAN

Jag saknar moa så jävla mycket! Bara 6 dagar kvar iaf...

FAN PÅ TIDSKILLNADER

Klockan borde vara lika mycket i hela världen.
Fan på det.