Heart Chat Bubble

chokladen var god! ;*

skönt med nått varmt i magen också. :d hahahh.
bilder från idag kommer imorgon typ. pusspuss!

GAAAAH D:

Ont i magen. :/ Assugen på choklad... ;s Jag menar, mmmums! Chokladmousse.... Mmm... Eller, varm choklad... Ska nog gå ner och ta de ;$ Känner mig onyttig... Och uppdaterad. Det känns som jag missar massor om jag inte kollar allas bloggar, eller bilder på bdb. Dessutom har jag massa andra problem.... Den som vet mest är faktiskt Martin, haha. Vem skulle tro att jag skulle "öppnar upp" mig för honom...? Äh iaf. Ska göra varm choklad nu. Muuuums. Fett gott. Kommer nog inte blogga inte mer idag. Orkar inte, känner mig så omotiverad lxm.... Puss.

EMINEM - NOT AFRAID

Love it. :)

Rirri sötnos ;d

Lite ego bilder haha (A) Börjar lektionen snaaaaart. wiiiiiiiiiiiiiii :) <----- doresa. :D näää för ja e ensam. Hahahhahah. Pusspuss..

Skolan ;p

Bilderna från idrotten :) Kuuul. Nä. Eller lite. XD Nu chillar vi bara. FÖR JAG ÄR KLAR ME ALLT! Men vi börjar snart.  PUSSPUSS!

HIHIHI, godnatt.

Bjuder (a) Sista & första är från idag & igår, den i mitten är typ från förra veckan. Bra att veta? Haha, puss! :D

Naglarna kortare...

Syns inte så mycke, men har filat ner dom hehe ^^ Vill ju inte riva sönder alla liksom... :o Haha pusspusspuss!

Jag älskar...

...Vågor, moln, delfiner & palmer. Srsly, skitvackert. :d Kan verkligen inte låta bli att ta kort ^^ När vi var i Turkiet och badade var jag tvungen att springa till hotellet för att hämta kameran, det var sååå snyggt! Och alltid på tåget om det är annorlunda moln åker kameran upp. Dock har jag aldrig sett delfiner irl, men har alltid gillat dom. Oj texten blev wierd xD Haaahah. Jag har tagit alla bilder (a) Aha men pusspuss. ;)))

VARNING! Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör INTE det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura och elaka!Kopiera och klistra in i din status för att varna andra!

(Gammal javet, men ändå. SÅ SKÖN! :D)

Hehe.

Statistiken går uppåt :') Försöker fixa lite med designen. :p Söt bild från Turkiet... Saknar värmen :( Aja, puss.

MUSIK JUST NU:

Corre och jag vägrar stänga av ;D Så vid den här sidan av bordet är det BRA musik...

BRA BLANDNING VA?! : D


Är i skolan :D

Töntarna fiskar fiskar :D Jag tar kort (a) Btw Carro har färgat håret! :D Inte så stor skillnad men gulligt :') Hm... Känner att jag knarkar smileysar just nu... <.<  Men så blire på morgonen! (; "JAG FÅNGA EN!" haha Emma. Puss

GODNATT HIHI.

Bild från dan vi var på museet. Btw jag ägde på franskan idag ;D Gjorde 5 sidor men behövde bara göra 3 (a) Fick också ett dagisbarn att ramla när jag knacka på fönstret xD Kollar på NCIS LA, men ska upp i tid imorgon.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!

Favorit låt i repris :')

Senaste mobilbilden ^ (:

SARA, KATTA, FRIDA, CARRO & RIRRI (: <3

Måste bara säga att Frida ditt hår är superfint!! Hade massa skojj :D Fast bara jag och Frida hann med tåget xD Vi var aströtta efter att ha köttat till tåget... Haha och minifjortisarna ! HAHAAHHA. Fega som faaan ;D Och "Carro betalar" (;  Massa skratt idag :D Btw snart borde Rirris & Carros hår vara klart...? Kommer bli najs. Puss. :)

Är i tääääby :D

Haha internet funkar här ju ;D Söt sara är va? :D aaa. Mitt bateri är slut snart ;o

Teeeest.

Vilken svordom använder du mest? Fan, fuck
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kvart i 6
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? nää
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? converse! :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nope
När var senast någon stötte på dig? venne
Äger du några popband t-shirts? nepp
När flög du senast? juni
Pratar du några andra språk? Nope
Har du gråtit offentligt? jodå
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? näpp
Vad har du med dig in på bion? godis, coooola!
Vad har du för väder? nu, ljust i think.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag vet inte :O
När sov du senast på golvet? minns inte ;o
Gillar du din boendesituation? myysiigt ;D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 10.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? NÄ XD bara måndagar.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14!
Tror du på liv på andra planeter? app
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 123
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanskeeee...
Tycker du om att krama folk? tycker om? nää, älskar ;D
Äger du en digitalkamera? Ja, den finaste!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? idontknow.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? aa.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ja... men det är SÅ GOTT!
Är du mörkrädd? mörkrädd? Nej, det är jag inte.
Tre saker du alltid har med dig? Naw, jag vet faktiskt inte. Kläder? ;D


HUR JÄVLA BRA FÅR MAN BLI!?

Jag bara råkar vara bäst. :) Undrar om det är lagligt att vara så jävla bra som jag är? :o Haha sitter på lektion, helt okej faktiskt. RIRRI ÄR HÄR! <33333333333333333333333333333333333333333333333333333 Puss.

Blont VS Svart?

VAD TYCKER NI? :)

Moln of today!

Jag älskar verkligen fluffiga moln! True story :)

"Du vet han i Kårsta, hans storebrors, lillebrors kompis, det är han" - Olivia 27/9

"Kan du kolla med den där maskinen?"
"Vaddåra?"
"Den tickar"
"Det är syrsorna.."
-Corre 15/7
~
CHACHA BLOGGEN! Driiiiiv. Kollar på det där om han och hon och det där du vet. På fyran. Bra äre iaf ;D Dagen var ok. Orkar inte berätta. Men morgondagen kommer inte bli bättre utan Rirri. Saknar henne :( Orkar verkligen inte blogga nu. D; Gilla låten.

Rebecca Kraftig Åsna ♥ Mimmi Säl.

(^ haha minns du?) Jag minns när vi gick i Kårsta. Du, jag och Carro var oskiljaktiga. Vi var alltid tillsammans, bråkade aldrig. Det var skitnajs. Och när vi började i vittra. Alla trodde vi var tvillingar haha. Sen kom tiden när jag var en idiot. Jag tyckte väll att det inte funkade utan Carro. Så jag gjorde massa saker mot dig jag ångrar så mycket nu! Vi bråkade asmycket. Sen hittad du Simone. Allt var väll okej, vi pratade inte så mycket. Men sen när du och jag bråkade så där mycket, och sen sommarlovet vi inte pratade alls. Först var jag nöjd och ville inte ha med dig och göra, sen började jag sakna dig. Dagen när tågen var försenade och du kom fram till mig och typ Olle och sa det, blev jag superglad. Asså verkligen, hade saknat dig så mycket och ville bli sams. Efter det var allting bra tror jag. Du har ändrats så mycket, jag är så stolt över dig. Bara att på senaste tiden har vi inte varit med varandra så mycket. Senaste gången jag var hemma hos dig var nog på sommarlovet liksom. Jag saknar dig. Jag minns när du träffad Linnea, minns att ni var som gjorda för varandra. Jag är visst glad för eran skull, men ni älskar varandra mer än alla andra. Jag känner mig liksom otillräcklig för senaste gången du skrev en lång text till mig var *måste kolla* i februari. Det gjorde mig glad, men inget sånt har hänt mig på länge... Nu skyller jag absolut inte på dig, det är mitt fel också. Jag vet inte, men jag tror väll att jag tror du häldre skulle va me Vicky typ. Men jag älskar dig, så otroligt mycket. Det spelar ingen roll hur mycke vi bråkar. Bästisar måste bråka. Du betyder supermycket, jag tror ärligt inte jag hade klarat mig utan dig. Det finns inte mycket som får mig att börja gråta nu för tiden, men om du skulle lämna mig hade tårarna inte slutat rinna. Du fattar nog inte hur stort det är för mig att du kommit tillbaka efter allting. Det betyder asmkt, verkligen. Jag vill att det ska bli som förut, när vi var så tajta. Jo, jag hade kunnat berätta mina problem för dig, om du hade orkat lyssna. Men jag vill inte skriva om det på datan eller bara berätta på tåget typ. Jag hade börjat gråta och det är pinsamt. Iallafall. Jag kommer alltid finnas för dig om du mår dåligt, jag menar det. Ring på natten och gråt, jag svarar varje gång. Jag vill inte att du ska må dåligt, skulle göra mycket för att se dig le. Att se dig ledsen får mig lika ledsen också. Min poäng är iallafall, Jag älskar dig. Det kommer jag alltid göra. Hoppas verkligen vi är vänner för alltid. <3
Haha du orkade väll läsa allt? Lite långtråkigt kanske... Glömmer aldrig dig Rebecca Kraft Åström! Finns i alla lägen. Ojdå, kommer inte orka gå upp imorgon... Men det är du värd, älskar dig gumman. Oavsett.

HEJ ;D

Jag har tråk. :D HEHEHHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHHE. Lol. Jag har fett tråk ;D KUL VA?!?!?!?! ;D HAha ses.

Hihi.

Har bara legat i sägen hela dan, nu ska jag ut och fota lite :)

Ojdå.

Jag glömde att det var en dag imorgon också.
Nu kommer jag bara få uppleva halva. Pusss.

"Va du spela kungfu?"

Hihihihhihi. Nu kommer lite musik, hahahhaha. :D Ignorera första, var bara tvungen xD Sista, Corre minns? ;D

"Lamm lägger ägg, visste du inte?"

Jag samlar på puffar, tack alla. :) Jag kmr
lägga dom i en låda och spara dom tills ja
blir sugen på att bli puffad. HAHA, ? Okej,
normaaaalt. Kollar på Farsan, den är faail.
Lamm lägger ägg, yeah right. ;D Pusssss.

Bästa bilderna från idag [:

[Bilden på Linnea är borttagen för hon tror hon är ful.]
Hade askul, tack för det alla söta människor :) Ola var ju där, gillar inte honom men klart man filmar ändå ;D Corre gillar honom... :D Haha. Men ska äta nu, pusspuss.

HÖSTFESTEN HERE WE COME!

Jag och Katta tänkte först gå Corre & Olle, men det "fick" vi inte. Sen tänkte vi gå med Rirri och Linnea... Men dom ska gå med Fille ist. Så vi ska gå med Sara, ;D<3

"Pappa, du var fett arg"

Hon är så söt ;D Kollar på Se upp för dårarna. Imorgon ska jag till höstfesten med Katta :D <3 Puss.

tråkig text. varning.

Jag vet inte varför. Men jag samlar ihop mina känslor inom mig och släpper inte ut dom. Jag kanske
glömmer dom för en sekund, men nästa är dom där och spökar igen. Det är jobbigt. Jag vill gråta,
men det funkar inte. Jag kan inte. Jag tror att jag kommer börja, sen tar det liksom slut. Visst,
jag skulle kunna prata med någon, men det vill jag inte. Det hjälper inte. Någon som säger att dom
finns blablabla, det hjälper ju inte. Vad kan det göra åt mina problem? Oups, där kom tårarna. Det
är så jobbigt, jag vill inte ha det så här. Det är nog ingen som riktigt skulle förstå alla mina problem.
Någon kanske skulle förstå ett, men jag orkar inte berätta. Mycket gör mig ledsen. Ena stunden
är jag superglad, sen händer något eller så minns jag något. Jag försöker bli glad genom musik,
men så plötsligt smyger sorgen upp bakom mig och överraskar. Nu är tårarna slut. Jag vet inte va
jag vill, bara någon som förstår mig. Men det är lite svårt, för jag vill inte berätta varför jag är så
ledsen... Ingen märker hur jag är på insidan, messed up. Ingen fattar. Ingen bryr sig tillräckligt
mycket för att fråga hur jag mår. Det finns ingen jag orkar berätta för. Jag skiter i om nån blir sur
för att jag inte tror dom fattar. För dom skulle inte fatta. Försök inte pressa mig att berätta, tack..

Min kamera!

Jag älskar den.

L I N K I N P A R K - N U M B


Moln <3

Det här fluffet prydde himmelen när jag, Katta & Carro gick till (k)ristorante. Väldigt vackert om jag får säga det själv :') Orkar inte direkt skriva så mycket idag xD Kollar på Simpsons, och leker med min kamera ^^ Visar bild snart. Puss.

Fredag :D

Katta är skitsöt. Från tidigare idag. Ganska seg dag, orkade seriöst inget. Vet inte vad mer jag kan säga. Puss.

Haha sitter i skolan ;D


Med Carro, Katta & Rirri. Lyssnar på musik ;D Söta asså! Haha. Gör inget spc, typ nördar fejjan innan vi ska äta. Självklart lyssnar alla på när Rirri sjunger :D Sjuktbra ;D Haha vi ska äta snart, orkar inte skriva mer. Puss.

Visst är jag snäll?

Här är en töntig låt. Den fastnar. Kul right? :D Hahah jag kollar på en skitkonstig film. Skrattar mycket xD

FAAAN.

Facebook. Funkar. Inte. Fan. Jag. Blir. Lite. Sur. Fan. Lol. Haha. Hejdå. Puss. På. Hejdå. D':.

UT I SKOGEN :D

Haha ska plocka svamp med papi ;D Puss.

Voff.

Haha Corres finger xD Bilder från tågstationen. Gillar den i mitten mest <.< Hah ;D Vi slutade 2 idag. Andra gången efter sommarlovet som jag åker bussen. Det var skööönt. Haha misstolk. Säger Haha hela tiden märker jag... D: Jag sitter och kollar på Tyra Banks Show typ. Och spelar ;D Och gör annat. Haha nu ska jag inte tråka ut er, puss.

OMG KOLLA HÄR!

NI MÅSTE BARA KOLLA OCH KOMMENTERA DET HÄR ASSÅ!!!!
Klicka på bilden så kommer du till världens näst bästa blogg. Vi har frågestund ;D

Rubrik.

Tog en mysig bild idag. Kanske inte bästa kvalitén men jag gillar den. Grön och mysig haha ;D Det var dagg när jag kom hem efter skolan. (?) Passade på ;D Just nu skriver jag ";D" jättemycket har jag märkt. Och i skolan, har dom ändrat så istället för Alex har vi David. Som inte jobbar. FAN VA NAJS! :D *host*. Men istället för Katta har vi Corre, vilket jag tror kommer funka lite bättre. Ta inte de på fel sätt, men Katta och jag jobbar nog inte så bra som vi tror. Corre är väldigt kreativ och jag tycker det passar. Ohshiat, nej nu ska inte jag tråka ut er. Ska nog stänga av datan, har tråk idrott imorgon. ":D"

Bones ♥

Sitter och kollar på Bones. Känns lite som förräderi när jag säger att jag älskar det. Men det gör jag! xD Ncis är också vääääldigt bra, men det går typ aldrig D: The mentalist äger också ;D Bilden är från skoljoggen, proffsfotografen Linnea har fotat. Hon är braaa :D Haha ^^ Dagen var sådär. Tyckte inte att vi gjorde något speciellt nödvändigt idag. Jag brydde mig inte så mycket om man säger så c; Idag var det liksom, en onsdag. Dagen mitt i veckan man inte bryr sig så mycket om. Typisk onsdag idag. D; Åh nu är reklamen slut! Boones <3 Puss.

Sitter i skolan ;D


GODNATT!

Avslutar dagen med en awsome bild & en awsome låt. Puss!

Mjau D:

Jag är fast på övervåningen och lyssnar på musik. Vill ta ett bad :( Men nu kom jag på att jag har några klubbor kvar... Ska äta dom nu tror jag. Musiken äääääääger Corres hästballe. Puss!

BILDBOMB !

Bjuder på den sista ;) Mysig helg. Iaf,

JUST NU....

Dom cammar med nått pervo :) Jag som är normal lysnar på Sean Banan.

Justin bieber - That should be me

Mina fina naglar. :D Kvaliteten suger Corres kuk. Men på fredag får jag min nyyya kamera! Och en ipod. En naaaano. En lila. Finfin. Låten diggar Danii & Corre. Corre och Olle mäter sina kukar. :D Pervon. Haha ;) Puss.

HEHEH.

Gillade den här headern bättre. Corre är en turk :D Olle är ett pervo och danii & katta är tråkiga just nu. Puss.

Heeeelgen

Fredag

 

Dagen var helt okej. Jag, Katta, Olle, Corre & Carro fick värsta roliga uppgiften :D Vi skulle göra en film om träningslägret. Vad vi tyckte var bra osv. Det gick skitbra! Våran blev klart bäst. Fast eftertexterna var liite för snabba. Men det var askul att göra! Spc det om barnens ö. Sedan kom Rirri! Gosh vad glad jag blev. Hon, jag och Carro var nästan resten av dagen (med andra också). På eftermiddan gjorde vi inte så mycket, mest snackade. Fick veta en läskig grej om Simone... :(  Sen slutade vi typ halv 2 om vi inte ville ha rulltårta, som jag ofc ville ha.  Innan fick några folk pris också. Det ända som jag jobbigt med dagen var att Emma blev sur på mig igen. En dag efter att vi hade blivit sams liksom. Suck. Fast den här gången var det inte bara jag, utan dom andra utom danii också. Men jag kan ju faktiskt vara med Rirri nu, när hon är frisk. Så det är ett + mitt i ett -. Haha. Jag känner att det här var en ganska lagom långt inlägg? Har märkt att mina andra inlägg blir fettkorta..


Lördag

 

Var på Hard Rock Café och firade Tilda med andra söta människor. Vi hade massa skojj :D Blev asglad över att allt var så färgglatt! Save the planet-muggarna var söööta. Fast regnbågar är Röd, orange, gul, grön, indigo och violett, inte grön, gul, orange, röd, indigo och violett. Så ja, det var typ det ända jag störde mig på. Vi hade askul med helium-ballongerna sedan ;D Jag sov hos Tilda också. Vi spelade "Girls" ett askonstigt spel som tkr jag är typ falsk...? Jag bloggade inte hos Tilda för vi hade inte tid. Vi gjorde annat skojj. ;D Btw, märker ni att jag använder "as" supermycket?  Måste komma på något annat... Skit? Nej... Mega? Hm...

Iaf.


 

★Söndag★

 

Åkte hem från Tilda. Glömde min mugg /: Men hämtar den imorgon. Åkte som sagt hem, kollade på filmen jag fick av dom. The ugly truth. Med Gerad Butler :D Den äägde hästballe. Nästan så jag började gråta. Btw grät jag inte igår när vi kollade på Titanic. Det var mer en äckligt sorlig film, inte sån jag gråter till. Ät sedan. Provade att ha toffsar, var assöt megasöt :D Smsade med folk, sedan ville jag gå ut. Men det regnade... Sååååå. Jag sätte på mig gummistövlar och regnjacka. YEAH RIGHT! Haha, nej. Jag väntade tills det slutade och var mörkt. Köttade fram & tillbaka till bliblan med Wille. Jag var såå spänd för måndagen. Jag fyller liksom 13. 13!!! OMG. Tonåring <3 Haha lite överdriv, men ändå. Följde självklart val shiten. Blev lite överraskad, men ändå inte. Inte nöjd, nejnej. Jag gillar Maria. Hon är najs. Men det fattar ju inte dom andra...? Och SD! Haha dom är bara så.. fail. Heldre F! eller PP! Helst F! ofc. Och vinnarna, SUCK PÅ DOM... Men jag är stolt över MP :') 12,8 procent! Bästa valet i historien. Men om Maria avgår...! FGHJKNBKJ.... !

What if I told you there is no tomorrow, what if you watch me walk away by tomorrow. (So how many things do I have to find, before I understands who I am, show me the way for the ehijo, i need to get a rest,  The window is standing next to me) Time is now (surranded by shadows, replaced of coulors of diehehhe) The time is now, the final hour, (dorsdt to the hkjl.) What if I told you there is no tomorrow, what if you watch me walk away by tomorrow if told you tomorrow will be gone, shadows surronds me evrywere... All that i wish for is fading away...Shit asså, det är svåårt att höra vad han skriker när han growlar. :s Det var Painting shadows av bääästa dba <3

 

Måndag

 

Min födelsedag. 13 år. Snacka om att jag är glad! Jag fick böcker, kläder, nagellack och annat. Hos tandläkarn som jag behövde gå till, hade jag inga hål :D Gillade mina presenter!



HIHIIHIHIHIHI

[Bilden är borttagen pga Rirri inte tkr den va söt. ;o]

EMMA ;D

Sitter i skolan och fixar lite grejer ;) Haha söt bild på Emma & Olle :D Puss.

Örjaaaan :D

Bajshoppa ! :D Ni får ett klipp på en sjukt rolig bebis också, snällt va? :D

Att skvätta iskallt vatten i ansiktet..

..får en att vakna till ;) Haha synd att jag ska sova... Men btw så är "riktiga" Jan Björklund lite lik han galna snubben som har varit med i Hjälp och såndär... Minns inte vad han heter.. Han som blev arg hela tiden på Hjälp... Göran? Nej... Nått gubbigt... Hm! MOT YT! Dumdumdum. ÖRJAN LAX! Självklart, hur kunde jag missat det... Haha. Men han är skön.  Gillar min header förresten :D Blev ganska nöjd. Kunde gått bättre... Aja, puss.

<.<

<.<

Lycklighets test

[ ] Du har en pojkvän. 
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[/] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum. 
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[x] Du längtar till skolan. - Hehehehhehehe....
[x] Du önskar inte att du var någon annan. 
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk. - Asså inte alla folk men folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar. - Minst
[/] Du har inga “fiender”.
[/] Du är en ganska snäll person.

Total: 26

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.

20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Lily Allen - Fuck You

Jag gillar hennes attityd! Och speciellt videon till den här låten :D Maha :D Håller på med en bättre header btw!

Öhm rubrik

Molnen var något extra idag. Det gick bra på skoljoggen idag faktiskt! Sprang/gick lite 4,8 meter. Stolt (a) Haha :D Slutade 1 förresten. Kändes asbra :D Suttit i mitt rum i typ 4 timmar nu... <.< Ska nog göra en ny header nu...

California girls - Katy perry

Ska till tåget snart, puss!

SUCK!

Skulle visat en bild på mina naglar, men mina händer är så tjocka idag.  D: Amen nu ska jag stänga av, puss.

THE WAR'S OVER!


Nyss ätit :)

Suddiga ni är... :o På Ica idag. Har inte så mycket att säga... Kollar på tv, lyssnar på musik, kollar bloggar. :) Puss.

MUsik!

Lyssnar på musik för att bli gladare. Eller kanske inte gladare, men minde nere om man säger så. Mina c0la fåglar sjunger med :D Älskar dom! Och jo, älskar. Att man älskar någon betyder inte att man är kär i den. -.-

Känslan är tillbaka.

Tack. Tack så jävla mycket!

Faaaaan.

Ångrar mig starkt! :(((

KÄRLEK TILL DJURGÅRDEN.

Dricker varm oboy i finaste koppen :') Det är så myyyysigt :o Haha. Kollar på simpson också ^^ Ska fixa lite. Puss.

JAG ÄR HOS SÖTNOSEN NEEEEEEA :D!

Jag älskar verkligen den här bilden! AAAAAAAASSÖT! Skojjar inte. Den är
så fcking gullig! LOVE U NEA. :D Som jag alltid säger... Men snaaaart ska vi
nog gå ner ^^ Aja. Totte är assöt också btw :$ Världens sötaste katt! Puss.

Ursch och blä.

Inget med bilden att göra! xD Linnea är söööt <3 Men har TRÅKIG franska nu.. :( Borde vara paus...? Fail.

HIHI :D

Lite finare, lite bättre! :) <3 Snart ska jag hem till Linneaaaaaa :D:D:D:D

Ennaaaa :D


Nothing can stop us. ♥

Miiiiin sötnos och jag ska leka imorgon (a) Älskar dig gmn! Tack för att du finns. Vi kommer ha det galet najs! <3

Rirri, äääälskling!

Minns du...? <3 Det var nästan 3 år sedan! :o
Dagen iaf...
Dagen började med att jag blev smådissad på tåget. Sedan kom jag till skolan och fick sällskap av Julia & Linnea. Folk kom, vi hade trevligt, datanördar som vi är. Sedan hade vi matte på morgonen, det var ganska kul faktiskt! Jag förstod bättre än jag brukar. Sen när jag hade rätt först på ett mönster shiat, skröt jag lite och alla blev mer eller minde pissed. Men jag lät inte det hålla mig tillbaka. Efter det jobbade typ vi. Minns inte det :o Lunchen gick ju sådär, som vanligt. På lunchrasten däremot, vart det lite jobbigare. En viss person kom och frågade om jag ville prata med hon som är sur på mig. Och när jag gick för att prata med henne, sprang hon iväg fnissande. SHITKUL! Sedan sa hennes brevbärare att hon ville snacka via fejjan, så jag satt med några andra på juniorerna. Vi snackade väll lite, tycker inte att jag fick något ut av det. När en lärare sedan sa att vi var tvunga att gå över till seniorerna, ville dom gå till den som är sur på mig. Jag som kände mig dissad satte mig vid Becky som läste. Vi kom inte fram till något då heller. Sen skulle jag ha debattförberedning, med bara två jag "känner" om man säger så. Hon som är sur på mig och hennes brevbärare. Vi satt ofc vid olika bord i början. Fortsatte att snacka på fejjan. Och ni fattar inte hur nära jag var på att börja gråta. Inte bara det vi skrev om, utan att leva det om igen. Som när jag bråkade med Rirri. Kände mig alltid utanför. När hon sedan sa att vi skulle jobba tillsammans, var det sååå nära! Jag satte mig vid dom. Vi snackade lite om hur vi skulle jobba.  Lite innan det var paus kom hon och hennes brevbärare fram till att vi skulle prata på rasten, som är 20 minuter. Men jag behövde dels gå på toa, och samla mig innan. Så jag var borta i dryga 10 minuter. Jag ville ju inte börja storgråta in för alla i klassrummet? Men det fattade ju inte hon. Sedan "pratade" vi dom sista 10 minuterna. Vårat lilla skilsmässobarn frågade, hon svarade så att jag inte förstod allt. Självklart frågade jag hur hon menade. Fast hon suckade bara, och sa typ:  Du fattar ju inte! Så fick brevbäraren förklara, såklart. Och så om och om igen. Skitkul. Sedan kom en viss person och livade upp situationen, och vi var praktiskt taget som vänner igen. Nästan. Skrattade och så... Efter vi slutat stod jag med Enna, Doresa & Linnea. Och jag ska nog vara med Linnea i morgon :D Iaf. Sen hade jag tvärflöjt, vilket gjorde mig asglad. Wilma och jag hade kul innan också ^^ Men allt med noter och sånt fick mig att glömma det som hänt idag. Träffade Sofia efter lite snabbt också :D Och orkestern. Gissa om den fick mig att känna mig levande! Kommunikation. Söta människor. Nooooter. Låtar. AWSOME. Jag var så glad efteråt så jag inte kunde sluta le, trots den tunga väskan och småbarnen som glodde på mig när jag gick förbi. Hemma för ett tag sedan. Snackade lite med henne på fejjan. Men hon stack snabbt. Kommer säkert inte hända något imorgon heller. Bara fler nästintill tårar...
Om du orka läsa allt är du bra.

HIHIIHIHIHIHIHIHI


Vi är bäst :DD:D::D:D:D::D:D:D:D:D::D:DD Haha fail :p Vi tog kort båda datorerna samtidigt :D Katta&ja. <3 Hihi.

19

19 besökare :))) Btw: den här är fett söööt: Y!  Haha. Har bestämt mig för att läsa om Inu Yasha. Många böcker...


Jag är hög på tennisbollar.

True story! HAHAHHHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA. *harkel* Somsakt, hög på tennisbollar. Puss.

Awsome :D

Jag har pressat den här hela dagen, fick för mig att lyssa på den och fasande. SÅÅÅÅ BRA ASÅÅ. Btw kollar på idol-repris. Awsome. :D Vissa suger väldigt dålig asså xD Nästan som jag asså (a) Haha lol. Puss.

Wihooo :D

Tolv besökare igår. Haha ;D Söt bild, ja vet. Min bikinrad är asful :((( Ska äta lunch nu btw. NUDLAR! ! ! :D Puss.

Det är illa.

Jag kommer dö imorgon. Tur att det är söndag xD Söt bild, ja vet. Haha :D Sitter och kollar på sidor. BTW OMG KOLLA DEN HÄR SIDAN: Y aaasrolig ju :3 Haha. Diggar bilden. Saknar frankrike :((( Jaja. Puss.

Brokencyde - Bree bree

Bilden lånar jag från Emmas facebook. Snygg va? ;) Haha. Men diggar låten. Brokencyde är aaaasbra. Puss.

EMMETT! <333333

Love slutet på filmen, och Emmett, snyggningen. Puss på honom <3 Btw, godnatt. Gillar min header. Söt va? ;)

Neeeeeeeeemi 8D

Lite nemi-humor i regnet. Passar bra för idag då :D Har knappt gått utanför dörren, även fast det slutat xD

Shena 8)

Det måste vara minst 4:e gången jag kollar på Leagally Blonde! För den är så bra. Fast måste nog säga att 2:an är liiiite bättre. Haha :D Hon är sååå skön asså. "-You got in on Harvard Law? -What, like it's hard?" Haha älskar det! Och hon som är med 2&enhalv men, Charlies mamma, hooon är awsome! Shitrolig. Hunden hahaa!!

OHYEAAAAAH :D

3:an visar bra filmer asså! Puss.

Jag vet att jag är söt.

Dagens outfit; Linne från Gina, tröja från Bikbok, tights från jag vet inte & strumpor från H&M. Jag är söt jag vet :D Fast har förresten märkt att kameran är dålig på långt håll... :( Men ingen är perfekt! Just nu kollar jag på reklam, askul ju :$ Bara för att jag ska köpa Sprite haha! Är det bara jag som diggar Carlsberg reklamerna?

Märkte nyss..

..att man ser mitt golv! Liksom hela. Känns så mysigt :D Jag är stolt för att jag gjorde det alldeles själv. Kolla lxm.

Grattiiiiis!


Bloggar jag läser :P

http://kissies.se ~ http://fokis.se ~ http://gaybloggen.com ~ http://finest.se/peter08
http://dessies.se ~ http://paow.se ~ http://anagina-valet.se ~ http://gossips.se
http://finest.se/falsksanning ~ http://itsmellslikeemo.blogg.se ~ http://ehos.blogg.se
http://sheup.blogg.se ~ http://vittrasbitchar.blogg.se ~ http://flikkanrosen.blogg.se
http://gumisnop.blogg.se ~ http://feliciablock.blogg.se ~ http://enyas.blogg.se
http://sassaishere.blogg.se
:)
Som ni säkert fattar så tar det upp väldigt mycket av min värdefulla tid, men jag brukar kolla varje blogg ca 2-3 gånger om dan. xD I LIKE IT. Hah. Kollar på Simpsons just nu. Lagom kul.. Ska nog göra nått annat snart. Puss.

Bullet for my Valentine - Tears don't fall

Städningen gick sådär, lyssnar på musik ist. xD Oh, ska äta nuue. Pusspårompan.

HAHAHAHAHAHA :D


Bjuder på den här steeeekiga bilden medan jag ska städa. Vaknade för en timme sedan ^^' Fixar lite med designen också.. :p Snodde bilden från My på fejjan. Snygg jag är :$ Hah, men nu måste jag städa. Puuuuuuss.

SHIT VAD GLAD JAG BLEV!

Satt i soffan och kollade på Idol, och då bah spelar dom den här awsomeiga låten! :D Blev megaglad, typ hoppade och bah: Iiiih! Så kommer Vincent och bah: Sluta skaka jag försöker spela -.- Lite glädjedödare där bara.. :) Har lxm lyssnat på denhär låten den senaste veckan, fastnat efter Alex tipsa om den. ÄLSKAR DEN! So am I...  *Lalalalaaa*

Mysig dag asso :D


Jag och Wille åkte ju till täääby, och såg filmen I rymden finns inga känslor. AWSOME DEN VAR ASSÅ :D Haha, men tror den mer är en tjejfilm. Fast den var askul ^^ Svensk oxå.
Sedan, när pappa hämtat oss och vi åt på donken, gissa vem som kom ut och överraskade oss! Världens finaste Tilda. Det var verkligen ett sånt där skrika-och-hoppa moment. Shit vad jag blev glad, känndes helt fucking amazing. Sen åt vi och så, skrattade och pratade massa. Dom skulle till deras land för helgen, det ligger nämligen i norrtälje lxm. Vi hade askul :D
Nästan innan vi skildes åt, fick vi värsta lusten att vara barnsliga. Såå vi bestämde oss för att leka lite haha :') Fast rutchkanan var asbrant, så jag ser fett rolig ut på bilderna. Det är en blandning av skratt och rädsla. Vet att dom är fett suddiga, men gillar dom ändå. Känslan var nästan obeskrivlig, men jag kände mig så hyper och levande. Jag var såå glad, det var underbart.
Min söta Tilda! :D Längtar tills nästa helg sötnos. Kommer bli aaaaasnajs! Grattis i förskott.
Hah, menade den bilden. Vi ser helt konstiga ut, men gissa om det var roligt! SÅÅÅ KUL ASSÅ.
Den bilden var assöt. Tack Wille för att du ställer upp som fotograf :) Duktig pojke! :DDD
På den här bilden kom vi inte riktigt fram, vi liksom fastnade xD Haha det var superhärligt.
Sista bilden var bara cool. ;D Haha, tack så mycket för dagen alla. Var den bästa, på länge. Massa skojj :D Nu ska jag seriöst kolla på filmen. :D Långt inlägg btw (a) 'Cause I'm that good. :D

Johnny Snyggaste Depp. <3

Shit vad glad jag blev att efter Idol började en av mina favoritfilmer, Piarets Of Carabien! (stavning?) Som alla vet så avgudar jag ju Johnny, spc i den här filmen. Han är så fucking jävla awsome! Utseendet, humorn, piratstilen, ALLT! Så vackert. Ah nu är pausen slut. Puss.

Awsome jag är asså :D


Djuuuurgåååårn :D Hah, skillz aso. Snart börjar lektionen. DEN SISTA LEKTIONEN!! :D

Skoooolan.

Sitter i skolan och har samling. Men våran grupp är så awsome så vi får göra annat :D ...typ. Haha. Idag kommer det typ vara tråkigt, jag längtar till 5. Dååå ska jag och bror se filmen som sakt. :D AWSOME. Tror den äger. Eller hoppas det iaf. ^^' Haha. Visst är vi söta btw? Haha. Olle har klippt sig igår. Ser asbra ut :3 Mega sött på henne! :D Det var allt, Puss

Linkin Park - Bleed It Out


Jag gillar moln.

Molen var så awsome för några dagar sedan, jag är förälskad. Moln är så jävla najs. Jag gillar moln. Haha :3 Quagmire är också cool. Aprå på inget... :D Hahaha. Jag är lite... sjuk. Hah. Puss.

Skaffat ny blogg dåra.

Hoppas jag har kvar den ett tag iaf xD Diggar namnet. Fast suger att jag inte kunde ha blogg.se... :( Idag var det ganska chill faktiskt, det var askul på idrotten. Fast vissa saker var ju inte så bra... Imorgon ska jag och Wille se på I rymden finns inga känslor. Tror att den är bra faktiskt. Han verkar fett skön C: Just nu kollar jag på Simpson, tkr konstigt nog att det är lite bra... Haha :D Diggar bilden, snygga som vi är. Jag och mina kusiner. Haha... Älskar att alla ser väldigt osexiga ut, utom mig. Oh Family Gaaaaaay börja nu :DDDD Gillar det. Puss.