Heart Chat Bubble

Old pic

Snart har inte jag kvar min dator längre... Det kommer suga men kommer bli så jävla skönt med sommarlov!!

Ge mig nu tack

Jag är lite sådär galet sugen på donken så om någon skulle kunna fixa det hade det varit najs. Tack <3

Awww

Haha älskar söta Chuck bilder! Btw så ritade jag idag, kanske lägger upp bild på det sen om jag blir nöjd :D Idag mådde jag inte pissdåligt!! :D Jag hade sjuk aptit och käkade som en gaaalning, det var fett najs!! :D Våndas lite för att maten ska ta slut i morgon dock, haha... :D Pusspuss!

My feelings atm

Åhh jag känner mig neglected. Om ni ine vet vad det betyder look it up för jag gillar det ordet!! Iaf så hatar jag att vara sjuk, out of the loop... Känner mig (förutom att jag mår piss pga min jävla sjukdom) inte bra... Det enda som får mig att sluta tänka på det är mat eller Gossip Girl. Fast min favorit sak just nu måste vara hur pissigt det går i skolan, allt jag missar och förmodligen inte kommer att kunna ta igen. Älskar att bli sänkt i flera ämen! WOOHOOO!!! Dessutom kanske det blir sjukhus för min del på måndag, yeyy. Status till den som orkat läsa.