Heart Chat Bubble

OMG HETT

Älskar Charlieissocoollike <3

SEXY BITCH

Du måste seriöst överväga att bli doktor, för damn your hot!

Tonight Im Fuckin' You


I can be your hero baby

(Olle har väldiga skills med kameran måste jag erkänna...) Jag har slut på pengar på mobilen. Buhu :'c Har iaf inget att säga, bara att ENRIQUE ÄR MIIIIN ASHLEY!!!! Typ :) Mhhhm. Ska spela lite nu, pusspuss.

HAHAHAHAHHAHAHAH

Hamza.Hamza.Hamza.

SKIDOR IMORGON! :D

Förknippar alltid den här bilden med att åka skidor haha :) Just nu lyssnar jag på musik. Fettnajs jag vet! Hah :P Åh min humor är sämst jag vet! Saknar en viss person.<3 Idag typ kollade jag på Kåre - Aik som spelade vid skolan, tror Kåre vann. Ganska najs c: Måste måla naglarna snart! Har inte gjort det på skitlänge, brukade göra det hela tiden förut... D: Men nu ska jag inte snacka med skit, haha. Tråkig jag är ;s Puss.

MEAN GIRLS 2

Ska kolla på den nu, vet inte om den är lika bra som ettan men vi får se :)

ENRIQUE IGLESIAS

RAWR

Lolzzz

Jag har fett med tråk men ändå inte, är fettglad men ändå ledsen, :D Hihi, men mitt jäkla safari har seriöst damp, går inte att ladda upp bilder här eller på bdb, för då laggar hela skiten ;s Skypar med Katta iaf, ahha <3

sandwich


DEAL WITH IT


God gave you them shoes, to fit you so put them on and wear them and be yourself man, be proud of who you are. Even if it sounds corny, dont ever let no one tell you, you aint beautiful. - Eminem


OTROLIGT SÖTA PERSONER

Ihihihihih <3

Nyyyy header :L

Diggar den starkt. Prntscrn från MiB :P
Klicka för större bild.

katta är min sötnöt


LINNEA CARLSSON

Idag har jag känt min fantastiska Linnea hela två år! Känns som mer faktiskt. Underbara
minnen, och fler ska det bli. Jag älskar henne så sjukt jävla mycket! Hon är så awesome,
så söt, så rolig, trevlig, snäll och massa massa mer! Hon är väldigt jävla bäst. <3



JAG ÄLSKAR MITT LIV

HOCKEY PÅ TORSDAG IGEN! ÄÄÄÄLSKAR'T!

gustaf <3


Ny seeeexy bakrundsbild!

Bilden är från difhockey.se, men riktigt het tycker jag ;) Djuuuurgårn i mitt hjärtaaaa! ♥ Funderar på en ny header btw, har en aning om hur den ska se ut... Kanske. Vi får se :P Men nuuuu ska jag städa! TYP. Hihi, puss.

Stay strong


Hej jag är fettglad

Gissa vem som åt middag typ för en bara typ fyrtio minuter sen? JAG. Tydligen hade jag däckat i soffan på ett osexigt sätt och ingen kunde väcka mig. Mys :D Men dagen ääägde. Jag jobbade och gjorde klart en uppgift! Duktig jag känner mig ^^ Så hände lite andra bra saker... Som jag inte tänker berätta om i bloggen. Är iaf glad :D Ska nog ta och kolla lite på Chuck nu, säsong 1 :P Älskar Morgan i den, så jävla söt! Corre fattar :) Puss.
Menar, titta!! Såååååååå söt han är! Älskar hans hår :3 I 3an ser han så wb fjortis ut typ... D: Han  är sööööt <3

… now i’m invisible!


it happens more often than you’d think…


ÅZUM'


27 dresses

Hahahaha står typ på tyska XD
Kollar på den nu, verkar fett bra :3 En brud går på asmånga bröllop typ. :p Och lite annat hihihi :P Idag ägde :D Tog några riktigt sexiga bilder idag också, ehehe :D Visar i ett annat inlägg, men hade skitkul! Ah puss.

FAN VAD JAG ÄR TRÖTT

Haha, första dagarna jag går i skolan, och är fan skit trött. Fast har jävligt kul i skolan iaf :D Hahah idag hade jag, Katta, Moa och Ida och fler riktigt kul på rasten XD :D. Jag är glad att vara tillbaka i skiten. Har iiiinget mer intressant att säga typ. Än så länge har det bara (nääästan) hänt bra saker. Har två söta bilder också, :d
Skitsöta ;3

JAG SKA TILL SKOLAN IMORGON

Är så jävla glad just nu :D :D :D :D

LÄNGTAR TILLS LÖRDAG


Mean Girls

Sett den nu. Väääldig efter jag vet men aldrig haft lust. Den var väll, bra.

Vill till skolan...

Saknar't.

Så osäker


Öhmöhm

Vet inte om jag redan sagt det, men jag är död. Blir inte bättre. Dööööööööör.

hihihihi


BORING

Tänk på följande färger och skriv det första som du kommer på när du tänker på respektive färg.
Röd: Kärlek
Ljusblå: Havre fras. 
Gul: Sol
Rosa: Corre
Svart: Mitt svarta hår
Brun: "Hejdå min bajskorv" videon.
Mörkblå: Kissies klänning.
Ljusgrön: Äppleee
Orange: *tomt*
Mörkgrön: Underbara personer
Vit: Bröllopsklänning

Åååååhe

Nu är min hosta mkt värre, och när jag försöker gå får jag ont i huvudet D: Jag vill till skolan! Hah konstigt nog... Men saknar alla D: Kommer explodera snart eftersom det enda sällskap jag har är min familj, ink. 3 bröder som konstant klagar på att jag tar upp halva soffan. GE MIG MOTGIFTET NÅGON?! Ojoj sexig bild.

BLÄÄÄÄÄÄÄ

Har dööötråkigt. Imorgon tänker jag komma till skolan för det finns fan inget att göra hemma. Och innan 2 och efter 10 finns typ ingaaaaaa bra program! D: JAG DÖÖÖÖÖÖÖR. Bläääääääääääää. Oj kul inlägg.
snygging<3

Jaaaaaaa

Kanske, kanske, kanske kommer till skolan imorgon. Hoppas det starkt. Ska försöka sova efter ncis och så får vi se hur jag mår imorgon. Hoppas på det bästa. Uppdaterar imorgon hoppas vi. Byyyyyyye.

Jag hatar att vara sjuk!

Man missar saker och mår dålig. Blääääh. Ville verkligen inte vara hemma idag men mådde så dåligt. Aaah, min hals är fucking död. Fast är bättre nu... Lite. Vill komma till skolan imorgon men det kommer nog skita sig... D:

Godmorgon :)

Eller inte. Men jag är vaken nu iaf. Somade vid 8 för jag mådde så illa, vaknade vid 12 och kunde inte somna om, och nu sitter jag och äter mackor :) HHAHA, jag kan höra Wille prata i sömnen härifrån XD Hm, undrar om jag ska sova några timmar nu och gå upp  6 sen som jag brukar? Fast det är så jävla varmt i min säng... Kanske ska jag läsa? Ojoj vilket dilemma ;) Och juste btw, gissa vem som ligger trea den här veckan? ;)
Stoooolt! :D

Fan.

Tror jag börjar bli sjuk. ;/

BÄÄÄÄH


DJUUURGÅRDEN <3

Fett med status. <3

RANDOM <3


I'm Looking At An Angel

Linnea du är underbar. <3

A Song About A Song

Neeeeeej, på tisdag börjar skolan D: OOOOORKAR INTE D: Fast men en grej.
Nej nu ska jag vara intressant. ... Går inte. Ritade idag också :D Blev sådär, typ.
Har verkligen inget som någon bryr sig om att skriva om :D Kuuuuul va? :D
Kan berätta att min favorit låt finns på spotify :D Fast bara 27 sekunder av den?
Skiiiiitkonstigt! Den är skitbra iihihi :D Sons Of Admirals. <3 Sexyyyyy. Fast ne.
Det är bara Charlie som är snygg haha. Fast älskar albumet :D Öhm ja hejdå.

erfvbghyuijkm

Mitt motto
Min hals är död atm. Bara så ni vet. Stör mig på hur fult det blir när jag gör kursiv text på bloggen också... LIXOM. Helt fucked up. Skolan börjar snart också (cutcutcut T.T). Men en grej är ju bra med det... :$ Ska leta efter halstabletter nuue. Sexig rubrik btw. Kom faktiskt inte på något bättre... D: BYYYYYYYE.

Here Comes My Baby - Sons Of Admirals


BILDER FRÅN IGÅR

Haha mååånga men xd Har iaf inte träningsvärk idag. Crapiga bilder men d; Orkade inte leta efter kameran... :P

Mina naaaaglar :D

Muuuuuupp bild, men älskar mina naglar :3

"Live life to the fullest, and dare i say, get retarded." - Shane Dawson



NY PROFILBILD PÅ FACEBOOK


Har inte direkt lust

Att blogga just nu. Får se om det blir någon bloggning imorgon istället...
Söta youtubers hihi <3

HAYLEY G HOOVER

She's the perfect girl for me. Though... Not really.

Bilder från idag kommer snart. Ganska dåliga  men orkade inte leta efter sladden XD Ses.

CHARLIE MCDONNELL <3

Gooosh, älskar den här snubben. Så jävla awesome. Han skiva är bäst också ;d Och han är sjuuukt söt! Som hans accent... Hans ögon.<3 Hah iaf så sitter jag och lyssnar på hans skiva(helt lagligt & gratis på internet), och kollar på hans klipp. Älskar Duet With Myself, sååå bra. I am you, you are me, and togheter we make un perfect Charlie... <3 Heh, borde packa, sova och göra nyttiga saker, men det orkar jag inte :D Haah, the end.

hazel bitches

JAG HAR HAZEL EYES.
"Hazel mostly consists of brown and green. The dominant color in the eye can either be green or light brown/gold."
-Wikipedia

Faaan

Tror jag börjar få skidbränna... Det är så fuuuult D: Igår skulle jag btw se klart Chuck, men haha... Somnade. Inte så konstigt eftersom jag bara hade sovit 4 timmar och åkt skidor hela dagen. Men nu är jag utvilad iaf :D Ska ner och käka lite, sen blire CHUUUCK <3 Hih, vet att alla är så sjuuukt avundsjuka på bilden, eheh. BYYYE.

bästa låten ever,

JEFFSTER - I'm Leaving On A Jetplane

sök på yt, så sjukt bra (:

pure cuteness


NYYY BAKRUNDSBIIILD!

Så jävla klockren <3

JAG ÄR SKITGLAD

För jaaaag ska åka skidor imorgon! Blev fett pepp när jag hittde mittt underställ (när jag STÄDADE) och när jag provade mina pjäxor :D Har liksom inte åkt på hela året ;) Älskar att åka skidor...
Jag har faktiskt STÄDAT idag. Yes, du hörde rätt, jag har städat. OMG :D Fast bara mer än halva mitt golv... Men ÄNDÅ! Jag säger att jag ska göra det hela tiden, men gör det aldrig :3
Och, CORRE SLOG SKALLEN I DÖRREN NÄR HON SKULLE ÖPPNA DEN!! :D HAHAHAH, made my  day. <33333333

lakoKcn rä ansrt ttåa

Haha, blanda om bokstäverna, och vad blir det för mening? Jag fick det till kalkonen är transa xD Sen började jag tänka... HAHA xD ....

jag är bäst (y)


You're so divided...


Chuck <3

Har kollat på nästan hela säsongen nu :3 Och kan bara säga att jag hatar Justin, den fittan. Och att han lurar Ellie... Casey är god. Iallafall. Jag sover inte (nähe?). Självklart prntscrn:ade jag på Chuck(som fått en egen mapp nu hehe), här kommer några av mina favoriter :3
Gjorde en liten typ "Best of Morgan Grimes" var tvungen, han är så damn awesome! <3 Fast dock sparades typ inte alla prntscrn:ingarna jag gjorde, så blev inte allt awesome med... Men han äger skiter ur jeffster, awesome, och alla andra (inte casey ofc), men haha :D Ska försöka sova nu, klockan är liksom snart fem och innan 10.20 imorgon ska jag vara klar, och ha städat mitt golv... Hoppas på det bästa. Pussssssss på Morgan. :D 

Butterfly fly awayI

Ibland tror jag faktiskt inte att jag och Olle är riktigt friska... ♥

MIN DAG SO FAR

Vaknade runt tio, var frestad att gå upp för jag hörde mami prata om toast, men somnade om, drömde mardröm, vaknade vid ett och läste, åt frukost tills för en halv timme sedan och nu laddar jag ner chuck. :D Ska städa som fan också, och äta godis ;D Hah, får bli ett tråkigt inlägg men bjuder på det. Langar bild från toan på Donken för ett tag sen (FÖRRA året med tanke på min hårfärg eheh). Saknar den tröjan.... Jaja, ska se chuck nu om det funkar.

God natt, igen.

Nu SKA jag sova. känner mig lite ugglig... Sover på dagen, är vaken på natten. Inte bra... Langar in en bild jag satte ihop lite snabbt, och sen SKA jag stänga av min dator!! Bara lite till... Hah nejdå. Efter bilden... Puss.

I Write Sins Not Tragedies

fick bli en såndär halvbra bild idag, känner mig duktig ;"3 Har alltid velat vara en som orkar med att göra snygga collage innan man bloggar, men det gör jag aldrig... Men nu gör jag det haha! ;D Puss.

GODNATT...

(med det menar jag att jag förmodligen inte kommer somna förns minst en timme till)
Söööt bild från den gången på det stället vid den tiden, du vet.

TEXAS

Glömde snyggaste bilden...  POFF! ;D Måste städa lite annars kommer morgondagen skita sig... </3

ÄNTLIGEN laddat upp alla bilder!

Gaaash, det var jobbigt... Fick börja om flera gånger och behövde vänta i en evighet, men nu är dom uppe! Nu ska jag bara tagga dom.... Hah, jag vet att alla tycker det här var sååå intressant! Bra va? ;) Hihihi.

fireworks ♥

Ganska snygga faktiskt ;o Dålig kvalite för kameran ville inte samarbeta och det snöade såatteh.... Ah men ;D

omg?

jag orkar inte vänta? D:

THE TOURIST ♥

Jag vill se se seeee! Eller ah, ska se. På tooorsdag <3 Prntscrn;ade LITE från trailern, hehe... Visar inte alla så snäll som jag är (a). Bilder från när som helst kommer upp snart också, hittde sladden! :D
Snygging där!