Heart Chat Bubble

Tihi


Jag tror jag glömde berätta...

...att jag vann 2 kg Schweizer nöts choklad.
~
Var på grönan igår. Det var rätt kul, men jag har kommit fram till att bergochdalbanor o.dy.l. inte är min grej. Jag åkte nyckelpigan och det var tillräckligt. Fast radiobilarna var fett kul. Btw så var spökhuset inte så jävla läskigt som man kan tro. Skrek inte... d;
Fett trist jag är! Såg btw en fett snygg kille i spökhuset.. 3:
JAG VILL MÅÅÅLA ! ! D:
Gjorde den här ^ fina ormen utan huvud för en vecka sen kanske... Med en färg som  var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR dålig kvalite :c Fast jag gillar den typ ändå.
SATSIGT INLÄGG ;)

DJUUUURGÅRDEN ÄÄÄÄGER AIK

Kollade på kusins hockeymatch, fast det var inte riktigt hans riktiga lag. Men dom förlorade rätt stort mot Rimbo, fast det är ju alltid kul spendera sin födelsedag med att frysa i en ishall! ;D Djurgården äger Aik i allt btw, hahah <3 Plus att Harry är söt. :d 

D-trix <3

I heart Him <3

F M L

Jag är så klantig... </3

EPIIIIIC

Det kommer bli så jävla bra imorgon!! :D <33333333
Och aprå på inget, Chester är så jävla snygg! :3

fan asså

mår så pissäckligt!

Hm.

Jag har ingen lust att blogga! Min dator är helt sär. </3

Jag ritade lite förut. Ehe.

Just a face in the crowd


Fett heeeeta!