Heart Chat Bubble

Water marble fail




Luftgevär


44 / 50 poång. Känner mig lite bra. Första gången lxm. Mhm.

Midsommar


Fett mysig midsommar det har varit. Grannar kan vara snälla... Ibland. Kommer en bild senare idag. PUSS.

Ehe

sk__rmavbild_201 (MMS)

Ehe


Straitjacket Feeling


Inte orkat göra annat än gråta och läsa idag. Fett mysigt det varit <3

Flugporr


Minnen


Mys dag


Moa fottade :)) Fettsöta! :D Efter skolavslutningen stack jag, Olle, Emma, Katta, Corre, Freja & Wilma till Bergsjön och badade. Tills det började spöregna haha xD Sen följde Katta, Corre & Olle med mig hem och stökade till i mitt rum. Trevlans.. Haha ;D Puss.

THE BIG BANG THEORY <3


Åååhh jag älskar det!! :DD Haha jag har börjat titta på tv nu... Gjorde det knappt förut haha xd

.


Bais



Haha fett gamla bilder!! :D
Sitter på Vincent SEGA dator nu. Fuuuck this. Gillar inte Windows.. :(
Saknar min Mac sååååååå mycket DDD: Har solat idag. Fett trist dag.

det här suger




FML


JAG    KAN    INTE    LEVA    SÅ   HÄR¿¡

HEJDÅ

Bild i repris.
HEJDÅ ÄLSKLING <3333333333333

Ingen mer bloggning på ett tag

Inte för att jag brukar blogga så värst mycket haha men... Inget fungerande tangentbort på andra datorn för tillfället... Orkar inte blogga då xd Fan, min dator är skitseg atm... Har tagit typ 2 timmar MINST att skicka 50 låtar till mobilen... Haha. Åh jag har varit fettbloggsugen idag. :D Vill stänga av datorn men måste skicka klart stuffs först... HAHA BILDEN <3 Weeeeell nu ska jag packa lite pusspuss.

Lampa


Vill inte lämna tillbaks min älskling...

:'''(
Bara för att Morgan är så söt! ^

Jag vill bli rödhårig igen...

Fan vad jag fuckade upp bilderna... MEN JAG VILL HA RÖTT HÅR IGEN. Fast rödare. SKIT RÖTT. Pussss.

Naglar...

Fixade till dom. Mycket bättre nu :3

Cancer

Öhmöhm... Kunde inte sova i måndags, så kameran åkte fram... Min mun var så brutalt ful så var tvungen.

MOOOOOOOOOOLN

Kom just på att jag inte har någon usb-sladd till mobilen, och inte heller bluethooth på lilla datorn... Foff.

Panorama

Lekte lite med min mobilkamera på bussen... Blev lite sådär lagom fail.

FUCK TOMORROW

Vi ska lämna in våra datorer... :(
Sitter och skickar över dom bästa låtarna jag har till mobilen... Bra att ha liksom. Behöver skicka några nödvändiga bilder dit också. Men asså, jag tror inte jag behöver ladda över allt på usb-minne som alla andra... Har liksom min andra pluttinuttiga dator,  och Ipoden, mobilen... Vad ska jag ha skolarbetet till liksom? Det är inte direkt så att dom kommer rensa datorn liksom... Men vi får se. Haha skype är helt fuckat på min andra dator DD: Men inte msn hah xp

Tihihi


FETT NAJS

Snaaaaaaaaaaaart sticker jag till Katta!! :D Dagen räddad. FETT GLAD JAG ÄR. PUSSSSSSS.

Blod


Fönster

Hade lust.

Naglar


Never Back Down

Den var jääävligt bra. Eehehe borde sova nue... Menmenmen.

Trist dag

Har badat idag, och sooolat. Men det var ändå väldigt trist haha D: Random bild.

Jag är duktig


I wish you never told me, I wish I never knew

I wake up screaming
It's all because of you
Jaaaaaaaaag skype:ar med Katta atm. Har lust att spela... Gör nog det. Fett kbry haha.

Rubrik

Sötbarn! Fett bäst jag har haft det ;'d

Night Fever

Var i Täby med Kattis, Ollis & Danii. Köpte bikini, klistermärken, nagellack & ansiktsmask. Sen ska vi typ tälta hos Katten :D Fett najs juuue!  Meeeeeeeeeeen jag borde äta snart :OO Meeenmenmenmen... Söt bild...

Pimpad


Godnatt

Med tanke på att jag ska upp nästan 9 imorgon borde jag nog sova nu... Kollat på Moonlight & skype:at med Kattis. Älskar hur jag kallar henne olika namn hela tiden Xd Meeeeeeeeeen jag ska sova snaaart. PUSS.

Tomaaat


Gammal bild ;3
Imorgon ska jag till täääby med Katta, Olle & kanske Danii. :d Skype med Katten atm ;ppp

<3

The rest of the city goes to sleep and I've just woken up. One of the many attributes that attach a vampire to a life a solitude. There's questions I ask myself that I just don't know how to answer. All these questions surround one own certainty. How does an immortal handle mortal feelings?


Moonlight & bilar

Fett underbart. ♥
HAN ÄR HET SÅ ALLA KAN BARA TAGGA.

Mooooln

Från igåååår.