Heart Chat Bubble

En åsna in my trädgård


Lite random sådär. ;d

Nellie gillar skor


Känner att jag spammar bilder på Nellie men jag kan inte motstå det haha ;D

Sööööööööt


Grannens hund. <3

Mijau


Bilder


Furuviks


Åkte dit med Tilda också ;d

@ tha tree


I trädet när jag var hos Tildaaa. Fett mysigt det vaaa.

Lite bilder


Från när jag var med Tilda :)

Your brain must be a... miserable place


Okej så jag tittade ändå. Smart som jag är. Steve är snygg, no mather what you say.

My trumpeting sounds like a goose farting in the fog. - Alex O'Loughlin

Jag har sån lust att se på Hawaii-Five 0!!!!! Men är trött... Haha. :d

mjau.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAG ÄLSKAR MORGAN.

AAAAAAAAAAAAAAAAAH

Klockan är åtta, på sommarlovet, och jag är vaken. Bara för att min söta lilla lund är sällskapssjuk så när jag sover och mamma & pappa jobbar, YLAR hon så jag vaknar. Klockan åtta. Och nu kan jag aldrig somna om igen. Trevlig start på veckan...

Nellie

Vi har hämtat lilla Nellie nuuu :D Hon är super glad & söööt :D

Borta bra men hemma bäst


Nu är jag äääntligen hemma, så är alla borta typ D: Men det är fett mysigt att vara hemma. Puss.

Hejdåååå

NU ÅKER JAAAAAAG :D
Kommer hem den 20:onde typ.
Pusspuss.