Heart Chat Bubble

Jag är sjuk

Nu när jag känner mig lite munter passar jag på att skriva ett inlägg till dom som bryr sig om vad jag är för sjuk.
~
- Jag är rejält underviktig, väger 38 kg till mina 165 cm. Mitt BMI-värde är under 15.
- Jag har lågt blodvärde och järnbrist
- Jag har en sänka över 40 (den berättar om det finns infektioner i kroppen, ska ligga på 20 ca)
- Jag har syntom som matchar en inflammatorisk tarmsjukdom, ont i magen osv.
~
För att fixa det här ska jag få genomgå en gastroskopi. Dom ska stoppa ner en kamera genom halsen på mig och titta, för att försäkra sig om att det är en inflammatorisk tarmsjukdom. Innan det får jag skitäckliga näringsdrycker för att jag ska gå upp i vikt, som ersätter hela mitt matintag. Förutom det får jag dricka vatten, två glas saft, äta två isglassar, två hårda karameller per dag. Om det sedan är en inflammatorisk tarmsjukdom, som alla bevis pekar på, kommer jag typ få någon slags medicin, och kanske göra om min diet. Mer vet jag inte... Förutom att det suger.

Än finns det hopp

Tre matcher kvar av kvalserien... Djurgården vann sin senaste match mot Örebro, och bästaste Mika gjorde två mål. Mitt i all min skit så är vissa saker possitiva iallafall :) Det gäller bara att ta poäng sista matcherna...

Romme med dom bästa


Dead By April

Såg Dead By April idag, det var sjukt awesome. Jag gillade dom sjukt mycket för några år sedan, men jag slutade lyssna på dom när Pontus (<3) och Johan slutade. Asså jag tycker inte om Stronger eller Incompareble albumen, fast Dead By April albumet äger. Låtarna är bra, men Zandros röst är inte lika bra som Jimmies! Nu känns det som att jag klagar mycket, men det var härligt att se dom.
Jag dog lite när Jimmie tittade på mig sådär haha ^