Dag 3: Dina kompisar

Publicerad 2012-04-19 13:35:00 i Mitt liv,

Det här är dom flesta av mina vänner, men jag har andra vänner som inte bor så nära också. Mina vänner är awesome, för det mesta. Ibland småtjafsar vi men det har inte varit något stort bråk på ett bra tag. Jag älskar mina vänner. Men ibland känns det som att våran lilla grupp är indelad i två läger och jag inte passar in i någon av dom. Ibland känner jag också att jag inte kan berätta saker för alla. Eller att jag kan lita på att vad dom säger är sant, om vi inte tummat på det, då jag blivit lurad tidigare.
Mina vänner är skitsnygga, och jag skulle inte vilja ändra något med deras utseenden, dom är alla awesome. Fast jag slår vad om att inte alla kommer läsa detta, höhö.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-04-19 18:37:51

Vi, eller jag kommer alltid att finnas där för dig! Älskar dig!! <3

Postat av: Katta'

Publicerad 2012-04-19 20:36:41

loveu

Postat av: Moa

Publicerad 2012-04-20 14:38:52

Älskar dig och precis som Ida sa så finns vi alltid där för dig <3

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-20 17:42:54

Mimmi, du ska inte sitta o säga att vi är awesome, för det är du också! Jag vill inte att du ska behöva känna dig utanför ibland, men i vilket fall så älskar jag dig och som alla andra sagt så finns jag här för dig ! :) <3 hoppas du blir frisk snart eller vad man ska säga !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela