Rirri, äääälskling!

Publicerad 2010-09-13 20:41:49 i Mitt liv,

Minns du...? <3 Det var nästan 3 år sedan! :o
Dagen iaf...
Dagen började med att jag blev smådissad på tåget. Sedan kom jag till skolan och fick sällskap av Julia & Linnea. Folk kom, vi hade trevligt, datanördar som vi är. Sedan hade vi matte på morgonen, det var ganska kul faktiskt! Jag förstod bättre än jag brukar. Sen när jag hade rätt först på ett mönster shiat, skröt jag lite och alla blev mer eller minde pissed. Men jag lät inte det hålla mig tillbaka. Efter det jobbade typ vi. Minns inte det :o Lunchen gick ju sådär, som vanligt. På lunchrasten däremot, vart det lite jobbigare. En viss person kom och frågade om jag ville prata med hon som är sur på mig. Och när jag gick för att prata med henne, sprang hon iväg fnissande. SHITKUL! Sedan sa hennes brevbärare att hon ville snacka via fejjan, så jag satt med några andra på juniorerna. Vi snackade väll lite, tycker inte att jag fick något ut av det. När en lärare sedan sa att vi var tvunga att gå över till seniorerna, ville dom gå till den som är sur på mig. Jag som kände mig dissad satte mig vid Becky som läste. Vi kom inte fram till något då heller. Sen skulle jag ha debattförberedning, med bara två jag "känner" om man säger så. Hon som är sur på mig och hennes brevbärare. Vi satt ofc vid olika bord i början. Fortsatte att snacka på fejjan. Och ni fattar inte hur nära jag var på att börja gråta. Inte bara det vi skrev om, utan att leva det om igen. Som när jag bråkade med Rirri. Kände mig alltid utanför. När hon sedan sa att vi skulle jobba tillsammans, var det sååå nära! Jag satte mig vid dom. Vi snackade lite om hur vi skulle jobba.  Lite innan det var paus kom hon och hennes brevbärare fram till att vi skulle prata på rasten, som är 20 minuter. Men jag behövde dels gå på toa, och samla mig innan. Så jag var borta i dryga 10 minuter. Jag ville ju inte börja storgråta in för alla i klassrummet? Men det fattade ju inte hon. Sedan "pratade" vi dom sista 10 minuterna. Vårat lilla skilsmässobarn frågade, hon svarade så att jag inte förstod allt. Självklart frågade jag hur hon menade. Fast hon suckade bara, och sa typ:  Du fattar ju inte! Så fick brevbäraren förklara, såklart. Och så om och om igen. Skitkul. Sedan kom en viss person och livade upp situationen, och vi var praktiskt taget som vänner igen. Nästan. Skrattade och så... Efter vi slutat stod jag med Enna, Doresa & Linnea. Och jag ska nog vara med Linnea i morgon :D Iaf. Sen hade jag tvärflöjt, vilket gjorde mig asglad. Wilma och jag hade kul innan också ^^ Men allt med noter och sånt fick mig att glömma det som hänt idag. Träffade Sofia efter lite snabbt också :D Och orkestern. Gissa om den fick mig att känna mig levande! Kommunikation. Söta människor. Nooooter. Låtar. AWSOME. Jag var så glad efteråt så jag inte kunde sluta le, trots den tunga väskan och småbarnen som glodde på mig när jag gick förbi. Hemma för ett tag sedan. Snackade lite med henne på fejjan. Men hon stack snabbt. Kommer säkert inte hända något imorgon heller. Bara fler nästintill tårar...
Om du orka läsa allt är du bra.

Kommentarer

Postat av: linnéa

Publicerad 2010-09-13 21:32:46

Amen äääälskling, du får berätta mer imorn om allt? inte gråååta, då ska du alltid komma t mig, PUSS PÅ DIG, JAG ÄLSKAR DIG ! <33333333

Postat av: linnéa

Publicerad 2010-09-13 21:47:58

SV: ja , alltid gumman!

vi ska ta massa fiina bilder imorn tycker jag ;D

och knasiga framförallt! haha :D <333

Postat av: R I R R I '

Publicerad 2010-09-13 23:51:34

gumman, förhoppnings vis kommer jag till skolan imorgon och då ska du va med meeejjj !! hela dagen <3

Postat av: R I R R I '

Publicerad 2010-09-14 16:12:35

omg våran lååt :D

Postat av: emma

Publicerad 2010-09-14 16:27:54

det är inte bara jag som har gjort fel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela