Rebecca Kraftig Åsna ♥ Mimmi Säl.

Publicerad 2010-09-26 22:47:43 i Mitt liv,

(^ haha minns du?) Jag minns när vi gick i Kårsta. Du, jag och Carro var oskiljaktiga. Vi var alltid tillsammans, bråkade aldrig. Det var skitnajs. Och när vi började i vittra. Alla trodde vi var tvillingar haha. Sen kom tiden när jag var en idiot. Jag tyckte väll att det inte funkade utan Carro. Så jag gjorde massa saker mot dig jag ångrar så mycket nu! Vi bråkade asmycket. Sen hittad du Simone. Allt var väll okej, vi pratade inte så mycket. Men sen när du och jag bråkade så där mycket, och sen sommarlovet vi inte pratade alls. Först var jag nöjd och ville inte ha med dig och göra, sen började jag sakna dig. Dagen när tågen var försenade och du kom fram till mig och typ Olle och sa det, blev jag superglad. Asså verkligen, hade saknat dig så mycket och ville bli sams. Efter det var allting bra tror jag. Du har ändrats så mycket, jag är så stolt över dig. Bara att på senaste tiden har vi inte varit med varandra så mycket. Senaste gången jag var hemma hos dig var nog på sommarlovet liksom. Jag saknar dig. Jag minns när du träffad Linnea, minns att ni var som gjorda för varandra. Jag är visst glad för eran skull, men ni älskar varandra mer än alla andra. Jag känner mig liksom otillräcklig för senaste gången du skrev en lång text till mig var *måste kolla* i februari. Det gjorde mig glad, men inget sånt har hänt mig på länge... Nu skyller jag absolut inte på dig, det är mitt fel också. Jag vet inte, men jag tror väll att jag tror du häldre skulle va me Vicky typ. Men jag älskar dig, så otroligt mycket. Det spelar ingen roll hur mycke vi bråkar. Bästisar måste bråka. Du betyder supermycket, jag tror ärligt inte jag hade klarat mig utan dig. Det finns inte mycket som får mig att börja gråta nu för tiden, men om du skulle lämna mig hade tårarna inte slutat rinna. Du fattar nog inte hur stort det är för mig att du kommit tillbaka efter allting. Det betyder asmkt, verkligen. Jag vill att det ska bli som förut, när vi var så tajta. Jo, jag hade kunnat berätta mina problem för dig, om du hade orkat lyssna. Men jag vill inte skriva om det på datan eller bara berätta på tåget typ. Jag hade börjat gråta och det är pinsamt. Iallafall. Jag kommer alltid finnas för dig om du mår dåligt, jag menar det. Ring på natten och gråt, jag svarar varje gång. Jag vill inte att du ska må dåligt, skulle göra mycket för att se dig le. Att se dig ledsen får mig lika ledsen också. Min poäng är iallafall, Jag älskar dig. Det kommer jag alltid göra. Hoppas verkligen vi är vänner för alltid. <3
Haha du orkade väll läsa allt? Lite långtråkigt kanske... Glömmer aldrig dig Rebecca Kraft Åström! Finns i alla lägen. Ojdå, kommer inte orka gå upp imorgon... Men det är du värd, älskar dig gumman. Oavsett.

Kommentarer

Postat av: micha

Publicerad 2010-09-27 00:14:01

sv; aAAAaaah det är det.

Postat av: sassa

Publicerad 2010-09-27 07:58:47

SVAR: Nej, det gör jag inte xd <3

Postat av: R I R R I '

Publicerad 2010-09-27 20:00:57

älskling, jag kommer alltid älska dej ! <333

du är fan bäst ! <333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela