Mysig dag asso :D

Publicerad 2010-09-10 21:59:15 i Mitt liv,


Jag och Wille åkte ju till täääby, och såg filmen I rymden finns inga känslor. AWSOME DEN VAR ASSÅ :D Haha, men tror den mer är en tjejfilm. Fast den var askul ^^ Svensk oxå.
Sedan, när pappa hämtat oss och vi åt på donken, gissa vem som kom ut och överraskade oss! Världens finaste Tilda. Det var verkligen ett sånt där skrika-och-hoppa moment. Shit vad jag blev glad, känndes helt fucking amazing. Sen åt vi och så, skrattade och pratade massa. Dom skulle till deras land för helgen, det ligger nämligen i norrtälje lxm. Vi hade askul :D
Nästan innan vi skildes åt, fick vi värsta lusten att vara barnsliga. Såå vi bestämde oss för att leka lite haha :') Fast rutchkanan var asbrant, så jag ser fett rolig ut på bilderna. Det är en blandning av skratt och rädsla. Vet att dom är fett suddiga, men gillar dom ändå. Känslan var nästan obeskrivlig, men jag kände mig så hyper och levande. Jag var såå glad, det var underbart.
Min söta Tilda! :D Längtar tills nästa helg sötnos. Kommer bli aaaaasnajs! Grattis i förskott.
Hah, menade den bilden. Vi ser helt konstiga ut, men gissa om det var roligt! SÅÅÅ KUL ASSÅ.
Den bilden var assöt. Tack Wille för att du ställer upp som fotograf :) Duktig pojke! :DDD
På den här bilden kom vi inte riktigt fram, vi liksom fastnade xD Haha det var superhärligt.
Sista bilden var bara cool. ;D Haha, tack så mycket för dagen alla. Var den bästa, på länge. Massa skojj :D Nu ska jag seriöst kolla på filmen. :D Långt inlägg btw (a) 'Cause I'm that good. :D

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2010-09-12 15:22:34

vill också se den ;o<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela