Jag älskar...

Publicerad 2010-09-29 20:47:22 i Mitt liv,

...Vågor, moln, delfiner & palmer. Srsly, skitvackert. :d Kan verkligen inte låta bli att ta kort ^^ När vi var i Turkiet och badade var jag tvungen att springa till hotellet för att hämta kameran, det var sååå snyggt! Och alltid på tåget om det är annorlunda moln åker kameran upp. Dock har jag aldrig sett delfiner irl, men har alltid gillat dom. Oj texten blev wierd xD Haaahah. Jag har tagit alla bilder (a) Aha men pusspuss. ;)))

VARNING! Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör INTE det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura och elaka!Kopiera och klistra in i din status för att varna andra!

(Gammal javet, men ändå. SÅ SKÖN! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela