Heeeelgen

Publicerad 2010-09-21 14:33:02 i Mitt liv,

Fredag

 

Dagen var helt okej. Jag, Katta, Olle, Corre & Carro fick värsta roliga uppgiften :D Vi skulle göra en film om träningslägret. Vad vi tyckte var bra osv. Det gick skitbra! Våran blev klart bäst. Fast eftertexterna var liite för snabba. Men det var askul att göra! Spc det om barnens ö. Sedan kom Rirri! Gosh vad glad jag blev. Hon, jag och Carro var nästan resten av dagen (med andra också). På eftermiddan gjorde vi inte så mycket, mest snackade. Fick veta en läskig grej om Simone... :(  Sen slutade vi typ halv 2 om vi inte ville ha rulltårta, som jag ofc ville ha.  Innan fick några folk pris också. Det ända som jag jobbigt med dagen var att Emma blev sur på mig igen. En dag efter att vi hade blivit sams liksom. Suck. Fast den här gången var det inte bara jag, utan dom andra utom danii också. Men jag kan ju faktiskt vara med Rirri nu, när hon är frisk. Så det är ett + mitt i ett -. Haha. Jag känner att det här var en ganska lagom långt inlägg? Har märkt att mina andra inlägg blir fettkorta..


Lördag

 

Var på Hard Rock Café och firade Tilda med andra söta människor. Vi hade massa skojj :D Blev asglad över att allt var så färgglatt! Save the planet-muggarna var söööta. Fast regnbågar är Röd, orange, gul, grön, indigo och violett, inte grön, gul, orange, röd, indigo och violett. Så ja, det var typ det ända jag störde mig på. Vi hade askul med helium-ballongerna sedan ;D Jag sov hos Tilda också. Vi spelade "Girls" ett askonstigt spel som tkr jag är typ falsk...? Jag bloggade inte hos Tilda för vi hade inte tid. Vi gjorde annat skojj. ;D Btw, märker ni att jag använder "as" supermycket?  Måste komma på något annat... Skit? Nej... Mega? Hm...

Iaf.


 

★Söndag★

 

Åkte hem från Tilda. Glömde min mugg /: Men hämtar den imorgon. Åkte som sagt hem, kollade på filmen jag fick av dom. The ugly truth. Med Gerad Butler :D Den äägde hästballe. Nästan så jag började gråta. Btw grät jag inte igår när vi kollade på Titanic. Det var mer en äckligt sorlig film, inte sån jag gråter till. Ät sedan. Provade att ha toffsar, var assöt megasöt :D Smsade med folk, sedan ville jag gå ut. Men det regnade... Sååååå. Jag sätte på mig gummistövlar och regnjacka. YEAH RIGHT! Haha, nej. Jag väntade tills det slutade och var mörkt. Köttade fram & tillbaka till bliblan med Wille. Jag var såå spänd för måndagen. Jag fyller liksom 13. 13!!! OMG. Tonåring <3 Haha lite överdriv, men ändå. Följde självklart val shiten. Blev lite överraskad, men ändå inte. Inte nöjd, nejnej. Jag gillar Maria. Hon är najs. Men det fattar ju inte dom andra...? Och SD! Haha dom är bara så.. fail. Heldre F! eller PP! Helst F! ofc. Och vinnarna, SUCK PÅ DOM... Men jag är stolt över MP :') 12,8 procent! Bästa valet i historien. Men om Maria avgår...! FGHJKNBKJ.... !

What if I told you there is no tomorrow, what if you watch me walk away by tomorrow. (So how many things do I have to find, before I understands who I am, show me the way for the ehijo, i need to get a rest,  The window is standing next to me) Time is now (surranded by shadows, replaced of coulors of diehehhe) The time is now, the final hour, (dorsdt to the hkjl.) What if I told you there is no tomorrow, what if you watch me walk away by tomorrow if told you tomorrow will be gone, shadows surronds me evrywere... All that i wish for is fading away...Shit asså, det är svåårt att höra vad han skriker när han growlar. :s Det var Painting shadows av bääästa dba <3

 

Måndag

 

Min födelsedag. 13 år. Snacka om att jag är glad! Jag fick böcker, kläder, nagellack och annat. Hos tandläkarn som jag behövde gå till, hade jag inga hål :D Gillade mina presenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela