Tjhena ;D

Publicerad 2010-10-08 16:58:36 i Mitt liv,

Sitter på min gamla skräpdator nu. Rirri kom inte idag så jag fix varken min data eller mitt busskort.

Var på rimbomarknad med bla Rirri & Carro igår :) Superkul! Dock skar jag mig på något, antingen serpentin-spreyen eller Carls naglar. Såret ser äckligt ut, men det var inget som hindrade mig från att ha roligt ändå. Och så kom ju Agnes och försökte kaxa sig, xD Sen när jag kom hem drack jag chokald & sov nästan diret. Ändå är jag fett trött idag...
Idag var allt väldigt segt. Jag tyckte det var kul att jag lärt mig 7:ornas spanska glosor när jag har franska, men vissa tyckte tydligen att det var helt onödigt. Jag satt liksom och kollade på när hon gjorde dom för jag hade väldigt aburrido... Iaf så jobbade jag faktiskt skitmycket! Till skillnad från vissa andra...
Btw om ni undrar varför jag aldrig spelar samma spel som alla andra? Jo, för några veckor sen var det Crazy Taxi, sen Robort Unicorn Attack, och nu Run. Känns så himla onödigt om alla ändå byter till ett annat värdelöst spel nästa vecka... xD
NU BÖRJAR NCIS! Har dock sett det här avsnittet men asså... Tony & Mccallen är så gulliga med sin bromans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela