Saknar vintern!

Publicerad 2010-10-08 17:49:25 i Mitt liv,


Speciellt att åka skidor! Med kusinerna & Tilda... Jag har blivit mycket bättre nu juue! Hoppas snön kommer tidigt i år. Menar, älskar hösten och alla vackra löv, men på vintern kan man åka skiiiidor! :D Haha ^^

(Ah alla retards som inte kollar på Navy cis kan bara ignorera det här) Såg just ncis reklamen. Var berädda på att jag kommer bli väldigt off om dom dödar Abby. JAG KOMMER DÖ ISF. McGee kan dom häldre döda, men liksom... Eller Ziva, henne gillar jag inte så mycket som jag gillade Kate. Haha ingen kommer fatta xD Men Tony KAN dom inte döda. Då slutar jag kolla på det pogrammet helt. Bara så ni vet asså xD Fast dom kanske dödar uhm Ducky ist? :o Men hoppas inte de <.< Med tanke på reklamen verkar det som Abby dör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela