Kommentarer

Postat av: R /

Publicerad 2010-10-10 23:08:41

så jävla söt älskling! (A)

Postat av: linnéa

Publicerad 2010-10-11 21:17:35

SV: Nää vet.. men jag vill verkligen säga förlåt till alla, så alla ska förstå att jag verkligen menar det! :O sen jo, asså jag drar in min mage i skolan, hemma t.o.m.. ;o jag är inte smal liksom, okej kanske inte fet så.. finns ju fetare, men jag är inte som alla andra i skolan, och det vill jag vara! ;o jo jag är cp som sårar alla, dum i huvudet helt enkelt, och jag ska skriva av mig på bdb nu, och det är inte en ''hej kom och ge mig tröst, uppmärksamhet och allt,'' text, men.. ah.. älskar dig med <3 vill bara ha en vän jag kan säga allt till, och snacka ut med, ;o för såvitt jag vet har jag knappt någon, eller kanske har det, men ingen jag faktiskt gjort det med :o <3

Postat av: linnéa

Publicerad 2010-10-11 21:17:41

SV: Nää vet.. men jag vill verkligen säga förlåt till alla, så alla ska förstå att jag verkligen menar det! :O sen jo, asså jag drar in min mage i skolan, hemma t.o.m.. ;o jag är inte smal liksom, okej kanske inte fet så.. finns ju fetare, men jag är inte som alla andra i skolan, och det vill jag vara! ;o jo jag är cp som sårar alla, dum i huvudet helt enkelt, och jag ska skriva av mig på bdb nu, och det är inte en ''hej kom och ge mig tröst, uppmärksamhet och allt,'' text, men.. ah.. älskar dig med <3 vill bara ha en vän jag kan säga allt till, och snacka ut med, ;o för såvitt jag vet har jag knappt någon, eller kanske har det, men ingen jag faktiskt gjort det med :o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela