Filmer jag vill se just nu...

Publicerad 2010-10-26 20:15:17 i Mitt liv,

The Ramen Girl, 2012. It's a Boy Girl Thing, Dracula 2001 (igen), Alice i Underlandet & Chocolat.
Tydligen skulle min älskling Gerald Butler vara med i Dracula 2001... Såg den för två år sedan, och minns verkligen inte honom...? Den var faktiskt ganska bra, och om han är med måste den ses igen ;*. Åh Alice i Underlandet!! Har velat se den sen jag visste att Johnny Depp var med, men aldrig hänt... Dom andra verkar bara allmänt bra.. xd Såg btw Ginger Snaps idag... Ganska najs för att vara en skräckfilm ^^ Haha puss.
Min ena favorit skådespelare ♥

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2010-10-26 20:31:18

Jag har sett alice i underlandet, den e skitbra, du måste se den så fort som möjligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela