Några saker ni kanske inte visste om mig

Publicerad 2012-05-24 19:35:47 i Mitt liv,

- Jag ska börja skriva dagbok igen bara för att träna på att skriva, eftersom att sedan vi fick datorerna har jag typ slutat skriva för hand.
- Om jag fick bestämma skulle allting gärna vara perfekt hela tiden. Som mitt rum, mina betyg, osv. Problemet är bara att ibland är jag så jävla lat så jag orkar inte städa, även om jag föredrar att det är rent.
- Helst skulle jag inte vilja svära alls, tycker att det är jättefult.
- Jag älskar att göra folk glada, ge bort saker jag gjort och sånt.
- Jag skulle aldrig klara av att ha en pojkvän som är korkad. Dels för att jag skulle bli väldigt frustrerad och dels för att han skulle tröttna på mig för att jag skulle rätta honom.
- Jag vill inte åka till USA. Det kostar mycket, är långt flyg dit, och mest för att USA är smockfullt med idioter (fakta). Enda andledningen att jag skulle åka dit skulle vara för typ VidCon, eller nått liknande. Åker heller till Frankrike eller London.
- Jag är stenhård djurgårdare och blir ofta sur på folk som säger att dom hejar på ett lag utan att se på matcher, kunna enstaka spelare eller kunna en enda hejarramsa. Blir också sur när folk säger att dom älskar en spelare, och så upptäckde dom honom nyss och vet bara hans namn. I'm like come back when youre a real fan, maybe then I'll give a shit! Åhh bli galen. Jag vet liksom till och med vad Mikas mamma heter...
- Jag har bra musiksmak! Har märkt att banden jag lyssnar på lutar mycket mot rock, grunge och rock pop, mm.
- Jag följer runt tolv teveserier totalt, fast gillar vissa mer än andra.
- Ibland gillar jag att sjunga trots min hemska sångröst.

- Jag har haft rätt mycket prestationsångest men det har blivit mycket bättre. Nu för tiden blir jag inte galen om jag inte får C.

- Jag ska läsa ekonomi-juridik på gymnasiet nästa år. Har planerat det i några år.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-25 20:25:51

Mimmi,din hund är för söt! :D <3

Postat av: emma

Publicerad 2012-05-25 20:26:35

det var jag som skrev det innan, men mitt namn ville tydligen inte följa med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela