Heart Chat Bubble

I miss


Regn

Fotade för ett tag sen ;p

Forever alone

Sitter och lyssnar på Justin Bieber och tränar på franska glosor en fredagkväll... Jag har inget liv haha :)

Something in your mouth

Bara för att den här låten alltid får mig att tänka på förra säsongen hockey <3

Fyfan va' vi är bra!

Vi ääägde på debatten! Bästa tjejorna hihi <3 Plus att jag tror att jag gjorde bra på engelska/historia provet! :)

"Mika Zibanejad återvänder till Djurgården"

Jag ÄLSKAR mitt liv just nu!!! Fett hockeynördig jag är nu men han är fan tillbaaaka!  Fyfan vad jag längtar tills den 1:a, även om vi kanske förlorar så kommer Mika spela <3 Åh han är så jävla klockren! Btw så är bilden min bakrundsbild, skitfin I know. MIKA IN MY <3

Kossor

Jaaaag har ingenting att blogga om men jag gillar kossooor!!

('~:

Bäst det var igår!
Chuck kommer inte ut förens om en vecka, fml :(

If you think about how huge the universe is, it seems perfectly rational to eat an entire cake

Skype med söta små flickor!

Hej jag lever

Eller gör jag...?