Heart Chat Bubble

Ibland kan jag vara lite söt

Även fasst mitt hår är jääätte slitet, jag inte har någe smink och ljuset är hemskt. 

Sitter och småpratar med Micke på facebook!

Having the time of my liiiife! 

Mhm <3333333

Tittar på Moonlight (för tredje gången) och chillar gaaalet! :D

SNAAAAAART ÄR DET HÖÖÖST!

<3

D;

Jaaaaaaaaag vet inte vad jag ska måla!!! Är skitsugen på att göra det men vet inte vad jag vill måla D'x
F m l </3 ( eller nej men vi säger sååå ).

Jag döööööör!

Han är så galet jävla söt!

Jag <3 min dator

Jag <3 Moa

<3333333333333333333

Min älsklings dator är tebax <3333333333333333

Yeeeeees

Idaaaag får jag min datooooor!! :DD

Ehm

Jag ville liksom blogga men sen kom jag på att jag inte har något att blogga om...

Our whole universe was in a hot dense state...

...then nearly fourteen billion years ago expansion started. Wait...
The Earth began to cool,
The autotrophs began to drool,
Neanderthals developed tools,
We built a wall (we built the pyramids),
Math, science, history, unraveling the mysteries,
That all started with the big bang!

HOOOOOOLD OOOOOOOON

B a r a  f ö r  a t t  j a g  ä l s k a r  C h e s t e r  S e e .

Jaaaaaag har ingeeeen lust att blogga

Meeen jag gör det ändååå! :D Vi börjar skolan snart. Baaajs på deeet :D

Naglar


Fluff


The only fear is fear itself


Lo-ball <3

Katta är en mupp

Hon borde typ... logga in på Facebook. Typ nu.

It's gonna be fantastic


Imorgon ska jag till täääby med Katta, och kanske fler L:

George & Fred


Asså det här kallas en rubriiiik

Jag har massa bilder jag ska lägga upp. När jag orkar. Haha ;D

Hej

dscn3495 (MMS)

Hej


Casey <3