Heart Chat Bubble

ALL THAT GLITTER IS GOLD

Var i Täby idag med Olle, väldigt najs. Imorgon blire dit igen med henne, och Corre ! :D Just nu fixar jag med mina naglar. Kommer bli skitsnyggt! Thihiih. Fast. Dom behöver inte vara klara innan torsdag, så jag lär nog dra ut på det... :) Haha. Men, pusspuss.


23:e bilden: En bild från i sommras


22:a bilden: En bild på en tid du saknar


21:a bilden: En person som alltid ställer upp för dig


DJURGÅRDEN - LULEÅ IMORGON!!!

TAGGAAA! Det skulle vara någon autografskrivning efter, precis vid våran sektion också. JAG VILL HA MARCUS AUTOGRAAAAAF!!! Krüger & Nilson. :D Om ni undrar. Iaf. Ska se klart Due Date nu och kanske något mer om jag orkar. Bilden har jag som bakrundsbild också, btw. Skithet. Pusspuss.

20:e bilden: En bild på dina närmaste


ROMME ÄGDE SÅÅÅÅÅ HÅRT



19:e bilden: En person som är snygg

Enrique. ♥

Hade det bäääst idag!!

Var i stan idaaag, fettchill! Bästa skoldagen någonsin. AWESOME!
Imorgon åker vi skiiiidor! Jag, Ida & Moa kommer göra Romme osäker ;)

Tjej teeest

1
[x] Du har fler än 5 nagellack.
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. 
totalt: 3

2.
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[ ] Du brukar gå på stan med din mamma
[x] Du har haft rosa på ditt rum.
totalt: 2

3.

[x] Du har alltid din mobil med dig.
[/] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x] Du älskar att gå till frisören.
[/] Du solar hellre än att bada.
totalt: 3


DU ÄLSKAR:
[x] Skor
[/] Färgen rosa.
[/] Shopping
[x] Dekorationer
[x
Speglar
[ ] Skolan 
[x] Delfiner
[/] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[ ] Mjukisdjur
totalt: 7 & 1/2

shoppar/shoppat på:
[ ] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret - 
[x] H&M
[ ] Aima
[ ] New Yorker 
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[x] JC
[x] BIK BOK
[x] CUBUS
[ ] sisters
[ ] ida, josefine
[x] lindex
totalt: 6

DU SÄGER OFTA:
[x] Whatever
[x] Oh my god
[x] Vet inte
[ ] Cute
[x] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[ ] Ursäkta?
[x] Ofta?
[x] daaaah!
[ ] LOL ?
[x]pinsamt 
totalt: 9

LÄSER:
[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Gogirl
[ ] Bravo
[ ] julia
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
[ ] OKEJ
totalt: 0

DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabetown
[x] Eva och Adam
[ ] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[X] A Walk To Remember
[ ] Notting hill
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die
[x] The holiday
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] Hannah Montana The Movie
[ ] My girl
totalt: 4


DU BRUKAR KOLLA PÅ:

[ ] Lost
[x] Top Model
[x] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x
] Grey's Anatomy
[ ] The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes
[x] idol
totalt: 6





0-15 du är kille
16-25 killtjej
26-35 vanlig tjej
36-44 fjortis varning
45-69 fjortis bitch?
70-95 värsta fjortisen ever?
hahah  tyyyp ^

18:e bilden: En bild på din fritid


17:e bilden: En ovanlig bild


A walk to remember

Såg den nyss. Den var gryyym! Kunde inte låta bli att tänka på honom. Faaaan... Puss.

16:e bilden: En bild på dig själv



Love, it is a flower, and you its only seed.

Öhm.
Lyssnar på Enrique Iglesias, som jag har gjort 24/7 hela veckan. Tihih. Igår var vi på middag iaf, träffade några gamla vänner typ. Skitmysigt :) Idag har jag soooovit, målat naglarna och bara chillat. Fast, jag måste göra klart en grej innan imorgon, så lär ju behöva börja snart. Ehm. Såg The Last Song. Den var skitbra. Tänkte börja se Dear John, men orkade inte. The Notebook var jättekonstig också. Förresten, hittade en bild från Turkiet, haha alla såg heeelt muppade ut, speciellt jag. Men, jag saknar det ! Det var första veckan nån gång, och jag var redan så brun... Nu är jag skit blek... Riktigt härligt gäng iallafall. Meeeen, nu måste jag jobba. Puss.

15:e bilden: En person som du vill vara med


Ain't no rest for the wicked

Rätt najs dag. Älskar mitt hår btw. Och en viss person har visat sig vara jävligt het... Fast det bästa var själklart att Djurgårn vann mot Modo med 2-1! :D Hoppas dom tar Frölunda på måndag också... Aja. :D Bild på mitt hår kommer väll någon gång, just nu orkar jag inte. Btw så äääägde The Bounty Hunter håååårt. :D  Pusspuss.
-Jeff får stå för bilden idag. Snygging.

14:e bilden: En bild som påminer dig om gamla tider


NU SKA JAG SE PÅ FILM

The Bounty Hunter, med hetaste Gerard Butler. Sen kanske jag kollar på några andra filmer som
jag laddat ner, men vi får se :) Den verkar iaf rätt bra, hihi. Men nu ska jag kolla, pusspuss!

FÄRGAR HÅRET IKVÄLL

Så jag blir av med den här fula färgen! Kommer nog bild nångång. ;P Pusspuss.

13:e bilden: Du och någon klasskompis


12:e bilden: En bild på din vardag


11:e bilden: En person du kan berätta allt för


10:e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll


9:e bilden: Någon i din släkt


JAG ÄR EN GAMER


8:e bilden: En person som du saknar


TANGLED

NUUU SKA JAG SE TANGLED! Zachary Levi gör rösten till killen. Det gillas! Tihihihi.

7:e bilden: En bild som du aldrig lagt upp


6:e bilden: En bild på en vän du inte varit med på länge


God damn youre beutiful


MOBILTEST

Gå till dina kontakter i din mobil.

Har du pussat nummer 2?
Ashley, nää :)

Vad har du för relation med nummer 20?
Pappa. 

När ska du träffa nummer 24?
Simon, aldrig.

Är nummer 18 söt?
Moa, ohjaaa!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Lena, minns inte.

Gillar du nummer 14?
Linnea, klaer som fan! 

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Kakan, nej... 

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Sofia, ser henne i skolan imorgon. 

Är du nära vän med nummer 23?
Sara, nä känns som vi glidit ifrån varandra lite... 

Har du gått på bio med nummer 4?
Carro, tror inte de? 

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Wille, haha nej. 

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Corre, Chuck haah! 

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Fanny, aaa 

Vad har du och nummer 24 för relation?
Simon. Vettefan, vi pratar ibland typ. 

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Timmy, jag venne? 

Vad är det bästa med nummer 7?
Emma, hon gör mig glad! :D

5:e bilden: En gammal bild på dig själv


4:e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv


3:e bilden: En bild på någon i din familj


2:a bilden: En bild på dig själv


Filmen sög. :)

Den var inte rolig, jag störde mig på henne, och Ivar pratade så jävla gay. Dessutom, säger man verkligen "Jag är på parken" ? Iaf, gillade den inte. Meeeen det är skola imorgon... Fan. Orkar inte D: Menmen... Puss.

Linas Kvällsbok

Kollar på den nu. Än så länge verkar den inte vara såå bra, men asså har sett typ 5 minuter såatteh XD Puss.

Snyggaste bilderna jag har på min mobil

Några av dom iaf. :P

1:a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med


jag älskar den här sidan


SKRIDSKODISCO IMORGOOOON!

Ska inte åka, tänker stå i kiosken men ändå :D Blir nog ganska najs, typ :P Ah men bra program på tv nu.

Fake it until you make it


Less Then Three

Eddplant. ♥

Jag älskar musik! Just nu lyssnar jag bara på Eddplant, Chester See, Enrique Iglesias och typ liknande. Älskar dom. Youtube i mitt hjääärta asså.  :D Har inget intressant att säga, ingen lust att ladda över bilderna till datorn... Men jag kan iaf säga att en viss person kinda made my day. Du kan aldrig gissa vem. Men slänger in en gammal bild. Puss.
jäävlar va kort hår jag hade :s

JAG ÄLSKAR EDDPLANT!

Vet ni hur fucking bra han är eller? HAN ÄÄÄÄGER! Jag älskar hans röst, hela honom. Fast hatar att typ inga videos går att bädda in :S Det är skitdryyygt!! Gillar att göra det haha. Men han är iaf skitduktig! ♥

You cant catch me cause im the gingerbreadman

Jag vill bli blond igen! Iaf typ brunett...

KEV JUMBA <3

-Jag vet att mina inlägg är väääligt intressanta just nu men that's all I got.

I DON'T RIDE HORSES I RIDE UNICORNS

Im hardcore.

Chester See

Fitt yt som inte vill bädda in videos. </3