Heart Chat Bubble

Hej jag har tråkigt och överredigerar bilder


Love actually

Fettbra den var!
Kärlek på Colin Firth <3

DRYGA JÄVLA FITTUNGE

Vaddå nej, du stör mig inte? :)

CHUCK VS AGENT X

Nu ska jag se på Chuuuck! :D

rubriiiiik

Fett bruuun jag är.
Jag målar naglarna och tittar på Vd. Fan vad trist det är att blogga ;s

Hey Lucy I remember your name

Åker imorgon. Fan vad skönt med skidor i en vecka! Ses snart. ♥

Born like this


It's not me It's you


MINA NAGLAR

Är väldigt blå. Men men. Jag ska läsa nuuue... Venne om jag ska börja på Dracula eller fortsätta med Väninnan... Men ska läsa iaf. :) Pussssss.

Älskar dig bästis.


Fyfan vad awesome dag <3

saknar olle btw.<3

TÅRTAAAAA

Fan vad skillade vi är! Den var jävligt god :) Den skulle varit snyggare men Corre åt upp allt godis... Lol. Den är skithög! Vi är hos Kattis iaf, och ska ta tåget halv. Btw shit det är ju fan ljust ute fortfarande!! :O Iaf, puss.

NSN med Danii imorgon?

Förmodligen, om hon loggar in på skype snaaaaart. Sitter iallafall och lyssnar på awesome musik på min ipod (HAHA jag vet nödvändigt!). Har inte spelat på hela dagen idag (stolt). Kanske ska göra det... Bara för att liksom x) Fast ska nog träna på glosorna lite föööörst... Jätterandom bild från U smile videon, haha. Puss.

Valentines Day

Såg den nyss. Fettbra den var! Min übercoola bror får stå för bilden. Jag tänkte nog stänga av datorn nu... Men måste fixa lite smågrejer innan jag går och lägger mig. Kommer nog till skolan imorgon btw... Puss.

puss


Sjuk...


Lite ändring

Jag är fettnöjd... Speciellt headern haha :P