Chuck <3

Publicerad 2011-01-03 04:45:37 i Mitt liv,

Har kollat på nästan hela säsongen nu :3 Och kan bara säga att jag hatar Justin, den fittan. Och att han lurar Ellie... Casey är god. Iallafall. Jag sover inte (nähe?). Självklart prntscrn:ade jag på Chuck(som fått en egen mapp nu hehe), här kommer några av mina favoriter :3
Gjorde en liten typ "Best of Morgan Grimes" var tvungen, han är så damn awesome! <3 Fast dock sparades typ inte alla prntscrn:ingarna jag gjorde, så blev inte allt awesome med... Men han äger skiter ur jeffster, awesome, och alla andra (inte casey ofc), men haha :D Ska försöka sova nu, klockan är liksom snart fem och innan 10.20 imorgon ska jag vara klar, och ha städat mitt golv... Hoppas på det bästa. Pussssssss på Morgan. :D 

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2011-01-03 11:28:50

sv; samsung galaxy 5 :D <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela