Kan man sträcka blogg-muskeln?

Publicerad 2010-10-17 21:45:53 i Mitt liv,

[ingen gillar bildlösa inlägg]
Inget spc att säga. Har läst noveller på en sida hela dan sen jag kommit hem. Har också skrivit en lista med ca 60 låtar (om inte mer) som jag ska orka ladda ner sen... d; Och det är inte alla... Bara dom jag kommit på nu, hehe... Fast har inte orkat göra det idag...xD Har två "sängar" att välja mellan idag... Eller så gör jag en dubbel... Hm vi får se ;D Upptäckte en hemsk grej just nu btw... På tisdagar kl 21.00 krockar nya avsnitt på Ncis & Desperate Housewives D: Fast iförsej går det ju repris på Ncis dagen efter vid 6 typ... GOSH - jag tänker way för mycke. Shit har inte tränat på franskan... Måste träna! Asså, jag kan dom ju men asså, vill att dom ska sitta klockrent. Snart är det HÖSTLOV! Längtar... Oups. Känner att det här blev ett lite rörigt inlägg...
Kollar på en Indian Jones film jag sett minst två gånger redan, men vet inte vad den heter. Helt okej film faktiskt. Gillar den med skattkistan som man typ dör av att titta på bättre. Den jag kollar på är med cepe folket som försöker offra tjejens hjärta till den där guden... Hoppas ni fattar xD Indy är fett ful btw... Men diggar lillkillen starkt! (Kanske för att jag är svag för asiater?) Ska träna lite på glosorna. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela