Jag lever inte varje dag som den vore den sista.

Publicerad 2010-10-23 12:31:53 i Musiiik,

Ni har väll säkert hört "Lev varje dag som den vore den sista". Det låter ju jättefint, att man ska göra det man vill när man vill det och ta vara på dagen. Men jag är nog lite smartare än så... Tänker mer på min framtid och gör inte dumma saker jag förstår är roligt just då men kommer ge mig skit senare. Jag tänker leva längre och inte slösa bort min tid på bara roliga saker liksom.
Jag tycker inte man ska leva varje dag som det vore ens sista.
~
Idag ska jag försöka "städa" min dator. Både utsidan & alla bilder och dokument på insidan. Vem vill ha en gul dator med massa repor liksom...? Kanske hinner jag rensa min gammla dator med bilder också... Nu rs:ar jag på en sida & lyssnar på den här awsome låten! NANANANNANANANANANA!! Har godis också... Haha pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela