Två ting är eviga - universum & mänsklig dumhet

Publicerad 2010-11-08 22:39:53 i Mitt liv,

Funderar staaarkt på att ha brunt ett tag nu, och färga rött sen till våren typ. Jag menar, det är ändå en fin färg. Tycker det passar mig hehe... Och självklart, mina ögonbryn... Men vet inte... Vi får se... Hahah D:
-
Jag undrar förresten vad som har hänt med mitt självförtroende...  När jag hade rosa hår liksom, jag brydde mig inte ett skit om vad andra tyckte eller att mina kläder inte matchade riktigt. Men nu... Har kommit på mig själv med att kolla på andra och önska jag haft sånna kläder, eller undrat om den skulle tycka det var fint, allt för ofta... Vet inte varför. Känns riktigt illa att bara tänka på det, så ska sluta skriva nu. Pusspuss.

Kommentarer

Postat av: NEHA

Publicerad 2010-11-08 23:46:57

DU HAR SNYGGA KLÄDER MIMI! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela