SKOLA I MORGON DD:

Publicerad 2010-11-21 21:26:43 i Mitt liv,

Vill inte... Dessutom, så har jag MATTE av alla ämnen på morgonen! Tror dom att jag är supeman eller vad? Vem fan orkar med MATTE på en MÅNDAG MORGON?!?! Stackars förvirrade lärare asså. Sen har jag franska på tisdag också, kan bara en mening... D: Men, jag har iaf lite mer ordning på min data! :D Enda plusset med idag suck... Nu ska jag träna lite på franskan, försöka förstå mig på mina värdelösa noter om någon jävla Karl-Bertil, och sen läääsa! Läser en jättebra bok som heter Vattenmelonen (Vilket är helt korrekt eftersom orginaltitlen är Watermelon <3333), handlar om en tjej (/tant) som blir med barn sen sticker hennes man och hon åker hem till Irland. Sen händer något bra (som jag inte kommit till än) och hon blir fett glad efter att ha supit och varit en pest i några månader, fast först ska hon ha hämnd på sin man som var otrogen... Du du du. Haha! Ni ville bergis inte veta det, men wtf min blogg! Tyvärr blir detta också ett bildlöst inlägg, efter som min älskade dator inte unna mig den lyxen idag. Wow, det var ett tag sedan jag skrev så här mkt i ett inlägg.... :O HAHA förresten, gissa vad jag drömde om i natt! Jag spelade wow hahahah xd Ägde faktiskt...! Men, men, ska börja med mina sysslor nu hehe... :) Så sov gott alla små barn, glöm inte att borsta tänderna! :D HAHA HUUUUMOR! Puss.

Kommentarer

Postat av: katta

Publicerad 2010-11-22 12:43:12

Hata matte !! :o <33

Postat av: Katta

Publicerad 2010-11-23 08:48:19

sv; jag lär ju vadå ? <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela