häldre lyckligt ovetande än olyckligt vetande (?)

Publicerad 2010-11-26 21:35:46 i Mitt liv,

Eller? Jag vet fan inte ens om jag vill veta eller inte...? Förmodligen vill jag inte veta, men vill ändå inte vara så chiken.
^
Tkr att alla borde veta att jag målar naglarna, det kommer bli riktigt jävla hett (Not). Knarkar Taylor Swift, och är nära på att gråta eftersom jag känner igen mig på lite av en låt.... Fast han var aldrig min. Shit vad drygt jag bloggar idag känner jag.
Ångrar förresten att jag berättade att jag mår dåligt... Vill inte prata med någon, och när dom frågar börjar jag bara tänka på det och allt blir drygt. Ingen skulle vilja ta den tiden och sitta ner med mig och diskutera det ett tag, torka mina tårar osv, så jag håller det häldre för mig själv. Känns bäst just nu, för ingen skulle vilja dela min sorg eller vilja försöka förstå...
Bjuder på nån blid från nån gång, bryr mig inte direkt.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-11-27 08:27:36

JAG VILL FÖRSTÅR OCH HJÄLPA DIG MIMMI!!!! Jag vill inte se dig ledsen och att du mår dåligt......<3333

Postat av: Cornelia <3

Publicerad 2010-11-27 18:06:02

jag finns ! jag kan lyssna :) <3

Postat av: nordin

Publicerad 2010-11-28 11:53:11

Mimmi vafan, klart jag vill sätta mig ner och lyssna?! jag älskar dig och vill fan nt att du ska må såhär, jag kommer alltid finnas för dig, torka dina tårar, oavsett vad älskling!!! <333

Postat av: nordin

Publicerad 2010-11-28 19:24:29

Nu följer jag din söto! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-29 08:49:42

n ditt lilla bajsbarn! berätta! <3333333 pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela