Bra jobbat Mimiih, bra jobbat!

Publicerad 2010-11-02 17:25:12 i Mitt liv,

Jo, jag har faktiskt hjälpt till och målat :D Haha det var faktiskt kul... Blev inte såååå noggrant men det var liksom bara andra lagret såatteh... Men stooolt som fan att jag gjorde det så snyggt ;D Bjuder på en söt bild på mig också, hihih! Imorgon ska jag (förmodligen) vara med Olle & Corre, och vi ska faktiskt plugga! Vi får se hur det går... På fredag ska jag träffa min älskligs Tilda och några fler, vi ska baaaada ;D Inomhusbad ofc... Taggad! Just nu sitter jag och kollar på lyxfällan och käkar asgoda halstabletter ;D Ska kolla lite stuff's nu, pusspuss!

Kommentarer

Postat av: NEHA

Publicerad 2010-11-03 17:43:58

mimmi är alltid lika duktig, om inte duktigare! HAHA. :) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela