Trevlig betyder egentligen tillgänglig & desperat

Publicerad 2010-10-30 13:28:35 i Mitt liv,

Jag ska färga håret snart, :O Förmodligen idag, mami köper färg just nu... ;D Visar nog resultat sen haha...
Sitter och läser min awsome bok och tittar mer eller mindre på mtv. My super sweet 16 haha ;D Förrensten... IDAG KOMMER MIN OLLE HEM! :D Corre har längtat aaaasmkt, jag också men ahh. Slänger in två söta bilder på henne, hihi :) Har btw hittat min hemnyckel :D *Fettstolt*... Med en heeeeeeeeeeeeeet djurgården grej :3 "Stockolms stolthet"! Heeeet. Mihihi! Dif in my <3. Orkar inte skriva mer haha. Puss.
Minnen! ;d Kom heeeeem!

Kommentarer

Postat av: R /

Publicerad 2010-10-30 13:39:44

olle kom hem , för jag länktar efter dig. blablabla kan inte den där låten xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela