Things like to do what they're already doing.

Publicerad 2010-10-26 20:50:24 i Mitt liv,

(Kom helt random på en grej... På no:n kollade vi på en film på yt om friktion. Fast på engelska. Dom sa "Things like to do what they're already doing" men, nån sucker i min klass som skulle efterlikna dom sa "Things like to do what they're already do"... Retade mig något sjukt på detta, och nu vet ni det. Jag äger på engelska.)
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Atm lyssnar jag på musik från min blogg, så inte så nödvändigt att lägga upp det igen. Och så tog jag massa bilder idag eftersom vi åkte till tekniska, men asså, min mobil har gömt sig för mig så ah... Visar dom så fort jag hittar den xD Dagen idag var ganska najs ändå. Hade massa kul på förmiddagen :) Och sista två lektionerna... Allt annat sög för jag hade ont i magen som fan :) Och så, blev jag lite dryg när jag kom hem (nä, men vi säger så)... Det här blev ett tråkigt bildlöst inlägg som alla hatar, soooooorry! Haha men vi ses typ haha. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela