OMG JAG HAR TRÅKIGT :D

Publicerad 2010-10-31 22:54:09 i Tråååk,

Senaste
Smset du fick: Jag skulle inte gråta om du lämnade mig jag skulle dö. Så nu vill jag säga till dig: Jag älskar dig för det du är till mig..en äkta vän. Bli redo för den största choken i ditt liv Och får jag inte tillbaka detta sms så får jag ta den smällen. Ikväll kommer din första äkta kärlek förstå att den gillar dig Mellan kl 13-16 imorgon kommer någonting bra att hända dig. Det Kan vara varsomhelst: yahoo, msn, i skolan var som helst. Skicka detta till 15 personer och du har 15min på dig, Kom ihåg att en äkta vän hjälper dig :) 
Samtalet du ringde: Kattaaaa 
Saken du gjorde:  Skrev det här (?)
Tidningen du läste: KP haha xd
Programmet du såg: Program och program... Indiana Jones 4 gick just på tv:n.
Tanken du hade: DERU! :$$$$$

Senaste personen
du kysste: Deni ;)
som smsade dig: Daniiiii 
som ringde dig: Pappa
du slog: Well, jag drog Timmy i håret idag räknas de? 
du kände hat för: Mikael... 
du kände kärlek för: *fniss* :$$
du tänkte på: en viss...
du verkligen saknade: TINNA! :/ 

Berätta
Något du ångrar: att jag åt den tårtbiten och förstörde min lust att städa...
Något du saknar: Att åka skidor!
En tid du vill spola tillbaka till: När jag var hos Tinna!
En tid du helst vill glömma: När jag var asdryg mot Rirri...
Något som får dig glad: Chasing Harry Winston :d
Något som får dig ledsen: Mig själv.
Vad du gör just nu? skriver...(?)

Har du någonsin?
rökt ()
druckit alkohol ()
varit full ()
hånglat () 
haft sex ()
suttit på ett tak (x)
saknat ett ex ()
hatat ett ex ( )
varit kär (xxx) 
hoppat bungyjump ()
hoppat fallskärm ()
dykt i exotiskt vatten ()
varit rädd (x)
velat begå självmord ()
varit lycklig (x) 
playat någon ()
blivit playad ()
dumpat någon (x)
blivit dumpad (x)
varit naken utomhus ()
Tröttnat på den här listan (x)
Gjort klart listan (x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela