HAHAHA XD

Publicerad 2010-10-31 00:46:46 i Mitt liv,

Haha lol, när jag gick in i badrummet blev jag asrädd när jag såg mig själv i spegeln xD Verkingen bah; Woow! :O Började sen asgarva och göra roliga miner... Here comes lite bilder jag tog på toan... HAHA. (Seg som jag är glömde jag det här inlägget och gick och såg en film där nere, Tre döttrar och en mamma, som ägde, men nu komer inlägget iaf) Shit min spotify sattes på helt jävla random? :o ;/ Bilderna iaf, ;)
Jag hade askul... ;D Btw, PimPims är beroende framkallande.

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-31 00:55:45

Kul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

Postat av: carro

Publicerad 2010-10-31 13:59:38

det blev ju as bra XD <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela