Fandå...

Publicerad 2010-10-11 21:30:52 i Musiiik,

Haft den här låten på hjärnan hela dagen. Skyller helt på Samuel som sjunger den hela tiden :) Sry för att jag inte bloggat idag btw. Inte orkat omg. Ska göra det imorgon ist hehe L: (<---snygg va?) Öhhhhm, idag har det inte hänt något. Eller kanske. *Tänker*. Jooojusteeeee. Jag trodde, smart som jag är, att jag skulle spela tvärflöjt idag. Men självklart var det idag vi inte hade nån spelning... D: Vilket jag märkte när jag var i där uppe... Tog 611:an och mötte STINA :D Massa skojj, snackade om hennes skola, och sånt. :D Söt bild på henne ^.
Inte för att ni bryr er men, jag har lättare för att gråta nu tycker jag. Vilket är bättre, att jag inte håller inne mina känslor. Bara så ni vet liksom, känns bra att skriva. Ah men puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela