Everybody wants to change the world...

Publicerad 2010-10-23 21:09:07 i Mitt liv,

But no one, no one wants to die. Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? Wanna try? I'll be your denanetor! Nananananananananananananananananananannaa.
Diggar den här bilden starkt! Ah men nu funkar det att ladda upp bilder igen :)) Fast orkar inte riktigt, hehe... Kan nog mina glosor mer iaf. Inget spc har hänt idag, jag har deppat lite, ätit godis, flummat som fan, tränat på glosorna lite, bloggat, och nu ska jag läsa. En helt vanlig dag. Fast har haft lite roligare än vanligt med bror, haha. Imorgon ska jag göra det jag skulle gjort idag, nämligen städa datorn... Bara orkat rensa lite i photo booth... Ska btw träna ännu mer på glosorna! JAG SKA HA ALLA RÄTT PÅ TISDAG! Accepterar inget annat. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela