Det här blir ett sånt deprimerat inlägg ingen bryr sig om igen...

Publicerad 2010-10-23 16:10:25 i Tråååk,

Jag vill berätta. Men ingen frågar. En vet. Som jag litar på. Ingen annan bryr sig om att fråga. Jag spricker snart om jag inte får berätta för någon. Känns som jag inte kan bära alla hemligheter själv... Och alla håller ute mig från deras hemligheter också känns det som... Och så failar Yt, fan...  Wellwell, life's a bitch.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Edit: Sa ju att ingen skulle bry sig...

Kommentarer

Postat av: sassa

Publicerad 2010-10-23 18:44:28

Du kan berätta till mig, jag håller allt hemligt du kan alltid lita på mig :)<3

Postat av: NEHA

Publicerad 2010-10-23 23:23:37

Såg inlägget nyss! :O

omg, gumman, klart jag bryr mig

berätta nu vad som hänt

du kan alltid lita på mig, lovar.

jagälskardig galet, och lyssnar alltid!

PUSS! <33333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela