Blommor :D

Publicerad 2010-10-10 21:49:06 i Mitt liv,

Nu har vi fina blommor i rabatten också! :D
Dagen var faktiskt helt okej. Förutom att jag blev sur på pappa i morse. Jag & pappa åkte iaf och hälsade på farmor & farfar, det var skönt med omväxling av miljö. Sen handlade vi också ^^ Har mest varit med familjen sen, spelat kort och så. Det är skönt att inte sitta klistrad framför datorn... Nu kollar jag på Härmed förklarar jag er Chuck och Larry, skojj film. Ska nog kolla lite bloggar sen ska jag läsa min älsklingsbok, Chasing Harry Winston. Tycker mer om orginal titeln eftersom översättningen suger... ;D Haha pusspuss.

Kommentarer

Postat av: R /

Publicerad 2010-10-10 23:11:07

man kanske skulle börja läsa den <3

Postat av: emilia linnéa nordin '

Publicerad 2010-10-11 21:35:21

fett fina. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela