Angels deserve to die

Publicerad 2010-10-17 15:24:14 i Mitt liv,

Mysig helg! När dom kom satte vi oss nästan direkt och geekade, jag fick min söta present av Fanny i efterskott. Sen efter vi ätit tacos fick jag fart på dom och vi körde burken på gatan :) Så bara chillade vi och hade det najs. Det roligaste var nog när Fabian & Fanny skulle sova i mitt rum, tre personer på 2 sängar.. Blev mycket skratt kan jag säga! Vi körde kort, och Fabian var sääämsta förloran någonsin :) Haha ^^ Efter några minuter av kuddkrig, sängbytande och täckkastning kom vi överens om att alla sova i min säng. Fast, Fabbe var inte tillräckligt mjuk för att ha som kudde, så han & jag sov på golvet ist medans Fanny tog min säng för sig själv...
Vaknade mitt i natten också, låg och lyssnade på när dom snarkade haha ;D
-
Tidigt som attan (kl 6) gick jag, Wille, Tony, Fabian & Fanny upp för att äta frukost, fixa oss och så. Vi åkte i förväg till Fabians match eftersom han skulle värma upp. Pappa, Timmy & Vincent kom senare. Går knappt att beskriva vilken fantastisk känsla det var när vi åkte förbi globen, och himmelen var gul, när Sarah - Mauro Scocco spelades på radion. Inte för att jag gillar den låten så mkt, men den passade in så sjuk bra.
-
Well well, vi åkte till Huddinge och jag hade en sovande Fanny lutandes mot mig hela vägen. När jag, Wille & Fanny  satt på läktaren innan matchen börjat, lurade dom mig ett flertal gånger att Fabian sprang utanför fönstret... Inget viktigt... När Älta kom in och dom ropade upp alla spelare fick jag en mini-hjärtattack när jag trodde dom sa Pontus Hagebö... Han hette tydligen Pontus Högberg fick jag reda på senare haha xD Efter första perioden verkade allt lovande när det stog 2-1 till Älta. Tror det var ett av dom målen som min skillade kusin gjorde också. Jag, Vincent & Fanny sprang ett varv runt ishallen och gjorde av med lite energi i pausen. Men i andra perioden blev det inte så bra... 3-2 till Huddinge, blev inte så glad hehe... Fast, självklart, tog dom hem det ändå och det blev 5-3 till Älta (: Jag dog lite när det stod 3-3 3 minuter & 33 sekunder i 3:dje perioden, haha :D Massa 3:or på poängtavlan...
-
Sen fick vi inte riktigt säga hejdå till Fabian men vi tog bilen & stack hem direkt när matchen var slut, alla med ett stort leende på läpparna. När pappa kom på att Totte&Lotta & Leo bodde supernära och föreslog en liten fika, skrek alla ja i kör ;D Så vi fikade där och jag hittade världens snyggaste keps hatt huvudbonad! Haha, sån gul byggarebob grej som det stog DO IT YOURSELF på :D Blev kär direkt... Aja, men här är bilder!
Min sexiga present av Fanny! :D Fick också den här SNYGGINGEN av dom andra också <3
Daaatanördar! :D Man ser inte min data hehe...
Timmys äckligt stora tomat, som pappa cuttade D:
Fanny med min gamla skitkamera (: Dom var i London förra helgen, där av tröjan. Avundsjuka.

Det gick inte så bra med min kub... xD Diggar att Fanny tittar på honom som han vore världs bäst.
Gissa vem som lånade min kamera? Wow. Vackert...
Vi spelade bluff, jag hade bäst kort! :D
"Snygg" hockeyspelande singel, passa nu på tjejer! ;D Haha.. Sämst humor ever.
MIN söta kusin, så det sa.
Vi tänkte sova så, men ångrade oss sen...
SmygfotarN...
––––––––––
Det var nog allt. Hoppas ni orkade läsa allt ;/ tingeling badring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela