BÄST!

Publicerad 2010-12-02 19:10:28 i Mitt liv,

En liten pojke kommer in på stadens bordell släpandes på en död groda i ett koppel. 
Bordellmamman frågade snällt, vad kan en sådan ung man vilja? 
Pojken tog fram sin portmonä, å tömmer ut alla pengarna på bordet och säger. - jag vill ha det luder som bär på den värsta könssjukdomen som finns! 
Bordellmamman undrar -
...varför vill du det min pojk? 
Pojken svarar, om jag får knulla med ett luder som bär en hemsk könssjukdom, så får jag den med! På fredag ska mamma o pappa ut och äta, då kommer barnflickan hem till oss. Hon brukar vara pilsk och sätta på mig! Då får hon oxå sjukdomen och pappa brukar köra hem henne samtidigt ge henne ett nyp i bilen! När han sen kommer hem hoppar han i säng med mamma, på måndag när han går till jobbet kommer brevbäraren, då brukar han och mamma ha sex... Då blir brevbäraren sjuk! OCH DET ÄR DEN JÄVELN JAG VILL ÅT, FÖR DET ÄR HAN SOM KÖRT ÖVER MIN GRODA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela